کارگردان نمایش کنت دراکولا که از ۲۸ فروردین در سیتی سنتر روی صحنه خواهد رفت، معتقد است با تعطیلی تالار هنر گروه های هنری آواره شده اند.
کد خبر: ۷۳۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 15 April 2019

به گزارش تابناک، رادنوش مقدم، کارگردان تئاتر کنت دراکولا اظهار کرد: این نمایش یک کار فانتزی کمدی است و برای همه سنین مناسب است. این نمایش رگه‌های از کمدی و وحشت را در خود دارد و مخاطب‌هایی که به اینگونه کارها علاقه دارند را جذب خواهد کرد.

 

مقدم با اشاره به تعطیلی تالار هنر برای انجام برخی تعمیرات خاطر نشان کرد: تالار هنر در اصفهان تنها سالن مجهز شهر و تنها مکان ثابت تمرین برای گروه‌ها بود. اکنون با تعطیلی تالار هنر گروه‌های هنری آوارگی خواهند داشت. شهرداری اصفهان باید پلاتوها را تجهیز کند تا هنرمندان تا زمان درست شدن تالار هنر در آنجا تمرین کنند.

وی با اشاره به نمایش نامه کار گفت: در نمایش کنت دراکولا سعی کردیم با شخصیت دراکولا شوخی کنیم و نقاط ضعفش را به سخره بگیریم. در انتخاب نمایشنامه‌ها علاقه شخصی‌ام بسیار نقش دارد چرا که دراکولا شخصیت مورد علاقه من است و حتی ممکن است قسمت دو آن را نیز بسازیم.

کارگردان و نویسنده نمایش کنت دراکولا درباره کارگردانی کار اظهار کرد: علاقه اصلی من روی فرم، قاب بندی و بدن شکل می‌گیرد اما در این کار چون می‌خواستیم رگه‌های کمدی در کار داشته باشیم دیالوگ را نیز وارد کردیم. سعی کردیم در بازی‌ها یک نوع فانتزی رئال داشته باشیم اما این کار مبتنی بر بدن نیست. روی نورپردازی نیز خیلی کار شده و نور در این اجرا  یک کاراکتر اصلی است.

مقدم با بیان اینکه در نمایش باید نگاه به شرایط اجتماعی یک اثر وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: رگه‌های اجتماعی در این کار نمایش داده خواهد شد. تضاد طبقاتی و دیگر بعدهای اجتماعی در این کار گنجانده شده است و امیدوار هستم که برای همه غیر از مخاطب خاص خود جذاب باشد و سعی کردیم داستان را به این سمت ببریم.

وی تصریح کرد: اجازه برند شدن در تئاتر را نداشتیم، چند سالی که اجازه گرفتیم که بازیگر تئاتر عکسش در پوسترهای شهری بیاید. اگر از عکس در پوسترها استفاده می‌کنیم به خاطر این است که بازیگران تئاتر این شهر حق دارند برند و شناخته شوند تا مخاطب جذب کنند.

 

برچسب ها: اصفهان ، تئاتر ، سیتی سنتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار