عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: آذری به مسائل کلان باشگاه می‌پردازد و وقت زیادی برای رسیدگی و پاسخگویی ندارد که با توجه به این مسئله و با تصمیم هیئت مدیره بنده به‌عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شدم.
کد خبر: ۷۳۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 14 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، احمد جمشیدی در پاسخ به اینکه علت تغییر سخنگوی باشگاه چه بوده است؟ اظهار کرد: آذری به مسائل کلان باشگاه می پردازد  و وقت زیادی برای رسیدگی و پاسخگویی ندارد که با توجه به این مسئله و با تصمیم هیئت مدیره بنده به‌عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شدم تا بتوانم پاسخگوی رسانه‌ها باشم.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال گفت: وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر رو به بهبود است و با برد روز گذشته(شنبه) مقابل پیکان توانستیم چهار پله صعود کنیم. وضعیت ذوب‌آهن به نسبت نیم‌فصل نخست بهبود یافته است و فکر می‌کنم جایگاه ششم را در جدول رقابت‌های لیگ برتر به دست آوریم.

جمشیدی در پاسخ به این سئوال که اگر هیچ تیمی از ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان والیبال آسیا شرکت نکند باشگاه ذوب‌آهن از طرف فدراسیون والیبال جریمه خواهد شد تمهیدات باشگاه برای جریمه نشدن چیست؟ تصریح کرد: روز گذشته از این مسئله اطلاع پیدا کرده‌ام و در این زمینه پیگیر هستیم و تا روز سه‌شنبه اطلاعات دقیقی را به رسانه‌ها اعلام خواهم کرد.

وی  با بیان اینکه ۵۰ درصد از قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن پرداخت‌ شده است افزود: بعید می‌دانم باشگاه دیگری در کشور بیش از ۵۰ درصد از قرارداد هایش را پرداخت کرده باشد. بازیکنان نگران نباشد و تا پایان فصل مبلغ قراردادهایشان به صورت کامل پرداخت خواهد شد. مدیرعامل کارخانه ذوب آهن تا به اینجا حمایت خوبی از باشگاه داشته است و منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان هر کاری که می توانسته انجام داده است.

سخنگوی هیئت‌ مدیره باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی دارد خاطرنشان کرد: اگر از گروهمان صعود کنیم و منصوریان به بازیکن جدید برای تقویت تیم نیاز داشته باشد باشگاه حمایت می‌کند تا بازیکن مدنظر او را جذب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار