ائمه جمعه اصفهان در اعتراض به اقدام اخیر سران آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی گرد هم آمندند.
کد خبر: ۷۳۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ 11 April 2019

به گزارش تابناک، ائمه جمعه استان اصفهان امروز با حضور در دفاتر آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه استان و سپس در ناحیه بسیج امام صادق (ع) اصفهان نسبت به اقدام اخیر رژیم آمریکا در تروریستی خواندن اعتراض کردند.
ائمه جمعه استان با پوشیدن لباس پاسداری و در دست داشتن پلاکاردهایی منقش به نشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر همسویی و همراهی ائمه جمعه و روحانیان استان اصفهان با آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع از نهادهای انقلابی و قانونی نظام اسلامی تاکید کردند.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این مراسم با اشاره به نقش سپاه پاسداران در دفاع از کیان اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) به عنوان یک عارف، مجتهد، فقیه و عالم دینی در خصوص سپاه تعابیر بزرگی دارد که نشان از جایگاه این نهاد مقدس است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا صالحیان اظهار کرد: حضور امروز ائمه جمعه در سپاه نشان از بیعت و همراهی ائمه جمعه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که پیشتاز مقابله به تروریسم و مدافع مظلومان عالم است.
در بیانیه ائمه جمعه استان که در پایان این مراسم قرائت شد؛ آمده است: اقدام ابهانه رییس جمهوری آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی، نشان از کینه و خباثت متراکم استعمار جهانی از توان دفاعی، صلابت، و محبوبیت نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران است که با نفوذ هراس و وحشت به عمق ذهن دشمنان مانع عملیاتی شدن تهدیدهای سخت آنان و وارد شدن به میدان کارزار با ایران عزیز شده است و پیام حقانیت راه نورانی و مستقیم پاسداران سرافراز و ایثارگر و استیصال شیطان بزرگ را به دنبال دارد.
در این بیانیه افزوده شده است: اینک در ابتدای گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ائمه جمعه استان اصفهان با افتخار و اعتقاد راسخ اعلام می دارند که ما نیز پاسدار اسلام، پاسدار حریم ولایت، پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسدار حاکمیت حق و حقیقت هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار