نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران بزرگترین نیروی ضد تروریستی در منطقه است.
کد خبر: ۷۳۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 10 April 2019
به گزارش تابناک حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس در مورد قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست‌ها توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت: سپاه پاسداران بزرگترین نیروی ضد تروریستی در منطقه است و در مبارزه با تروریست‌های همچون داعش شهدای زیادی را تقدیم کرده است. اکنون هم این عزیزان در حال خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از نطق خود عنوان کرد: کشور ما در این روزها شاهد بارش باران بود که در پی آن سیل‌های را هم شاهد بودیم. عدم توجه به زیرساختها و پروژه‌های لازم تخریب عوامل طبیعی این شیرینی باران در کام مردم تلخ کرد امید است با جبران خسارت برخورد با مقصرین و توجه به محیط زیست از تکرار این گونه مشکلات جلوگیری شود. باید توجه کرد که آب هدر نرود و مدیریت شود. با توجه به بارندگی‌های اخیر به چه دلیل تالاب گاوخونی هنوز سیراب نشده است. از مردم حوزه انتخابیه درخواست دارم به موضوع مصرف آب و بهینه سازی مصرف توجه کنند تا مشکلی در خصوص آب شرب تابستان و آب زراعی ایجاد نشود.
 
وی افزود: مسئولان هم باید به موضوع احیای زاینده رود و طرح‌های انتقال آب توجه بیشتری داشته باشند. از اقدامات نیروهای نظامی، انتظامی، اجرایی و نیروهای مردمی تشکر می‌کنم که در این سیل تلاش‌های زیادی داشتند و همچنین به بازماندگان تسلیت می گویم امیدوارم مشکلات این مردم هرچه سریع‌تر مرتفع شود.
 
وی با تاکید بر توجه ویژه به نامگذاری سال اظهار کرد: در کمیسیون ویژه از اولین روز کاری سال ۹۸ موضوع رونق اقتصادی را در دستور کار خود قرار دادیم. روز گذشته راهکارهای را در این حوزه با حضور نمایندگان بررسی کردیم ما می‌توانیم دو گروه فعالیت را در این حوزه انجام دهیم گروه اول اقدامات حمایتی است شاید به اندازه کافی در این خصوص قانون داشته باشیم؛ ما باید در این حوزه کارهای نظارتی را افزایش دهیم و علت عدم اجرای قانون را شناسایی کنیم. در گروه دوم اقدامات از نوع رفع موانع تولید و بهبود مستمر محیط کسب و کار و تنقیع مقررات است که شاید این گروه از فعالیت‌ها مؤثر تر از گروه قبل باشد.
 
فولادگر اضافه کرد: کمیسیون ویژه این فعالیت‌ها در دستور کار خود قرار دارد. این کمیسیون به زودی گزارش نظارتی خود را در خصوص راهکارهای بهبود ارتقای رتبه ایران در فضای جهانی کسب و کار و راه‌های بهبود مؤلفه‌های کسب و کار را در مجلس مطرح می‌کند و همچنین اولین گزارشی را در خصوص نحوه اجرای قوانین رفع موانع تولید را در صحن ارائه خواهد کرد پیشنهاد می‌کنم مجلس و کمیسیون‌ها این موضوع را در اولویت قرار دهند.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار