تابناک: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تعویق دو ساعته دیدار شهرآورد فوتبال اصفهان باعث می شود تا تماشاگران در ساعت پایانی شب مسیر طولانی فولاد شهر را طی کنند و به همین دلیل نگران تماشاگرانم.
کد خبر: ۷۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 07 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حسین فرکی روز پنجشنبه پیش از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: تغییر زمان برگزاری مسابقه تاثیری بر آمادگی تیم ما ندارد زیرا برنامه های آماده سازی خود را از یک هفته قبل انجام دادیم.

وی با اشاره به تشویق محرم نویدکیا بازیکن تیمش در جریان دیدار های نیمه نهایی فوتسال آسیا که شب گذشته در سالن 25 آبان انجام شد، گفت: این باعث خوشحالی است که این بازیکن سپاهان در هر فضایی تشویق می شود و علاقه مندی تماشاگران به این بازیکن در تاریخ ثبت خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تاثیر دیدار نهایی فوتسال باشگاههای آسیا بر حضور تماشاگران تیمش در ورزشگاه اظهارکرد: از هواداران سپاهان می خواهم این تیم را در اولویت قرار دهند و فردا با حضور در ورزشگاه فولاد شهر این تیم را تشویق کنند.

فرکی با تبریک روز خبرنگار گفت و افزود: بازی فردا دومین تجربه من در فصل جدید در شهرآورد فوتبال اصفهان است.

وی بااشاره به اینکه شهرآورد گذشته با نتیجه مساوی پایان یافت، گفت: در فصل جدید رقابت ها، دوم هفته قرعه به نام شهرآورد اصفهان افتاد و امیدوارم دو تیم بازی تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به پیروزی تیمش و شکست ذوب آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر باشگاههای کشور گفت: ما در خانه بازی کردیم و ذوب آهن در خارج از خانه بنابراین نتیجه هفته نخست دو تیم ملاک ارزیابی قدرت دو تیم نیست .

وی گفت : هدف ما این است که در فصل جدید به بازیکنان جوان بیشتر فرصت دهیم تا بتوانند پیشرفت کنند و به تیم ملی راه یابند.

فرکی در باره مصدومیت حدادی فر بازیکن خط میانی تیم ذوب آهن نیز گفت: از مصدومیت این بازیکن
خوشحال نیستم و مطمئن هستم در صورتیکه این بازیکن حضور داشته باشد، کیفیت بازی نیز تغییر می کند.

وی از پادوانی به عنوان تنها مصدوم و بازیکن غایب تیمش در دیدار فردا نامبرد.

شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان جمعه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار