فردا؛
سرهنگ علی فکری با تبریک سال نو، با توجه به فرارسیدن روز طبیعت به منظور تأمین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان، محدودیت‌های ترافیکی را اعلام کرد: از ساعت ۱۹ تردد کلیه خودرو‌ها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع است، از ساعت ۱۴ مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم یکطرفه خواهد شد، از ساعت ۱۴ مسیر میدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم یک طرفه خواهد شد و از ساعت ۱۴ مسیر انتهای بلوار ارم به سمت تقاطع سعیدیه بصورت یکطرفه خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 01 April 2019
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان محدودیت‌های ترافیکی در روز ۱۳ فروردین در سطح استان همدان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کلیه خودرو‌هایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می‌شوند باید ازسمت انتهای بلوار ارم وتقاطع سعیدیه خارج شوند همچنین از تردد موتورسوارن دارای حرکات مخاطره آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیرمتعارف در سطح معابر جلوگیری و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

فکری از رانندگان وانت بارها، کامیونت‌ها و... درخواست کرد از حمل مسافر در قسمت بار اکیدا خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عبور کامیون و خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی به ویژه مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، تقاطع سعیدیه، جاده کیشین و ابرو و جاده حیدره و بلعکس از ساعت ۸ تا ۲۳ ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان همدان از شهروندان درخواست کرد به جهت جلوگیری از وقوع حوادث جانی و همچنین داشتن ترافیکی روان از برپا کردن چادر و یا نشستن در سطح سواره رو و از پارک خودرو در محل‌هایی که باعث ایجاد سد معبر می‌شود خودداری کنند.

وی در پایان با آرزو داشتن روزی خوب از شهروندان خواست: با رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی وهمکاری با مأموران راهنمایی و رانندگی و استفاده از مسیر‌های جایگزین، پلیس رادر اجرای هرچه بهتر طرح ترافیکی روز سیزدهم فروردین یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار