به دلیل اشباع شدن زمین در بارندگی های گذشته
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: با توجه به اشباع شدن زمین به دلیل بارش‌های قبلی بارندگی پیش‌رو تبدیل به روان‌آب خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 31 March 2019

به گزارش تابناک، منصور شیشه‌فروش با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی جدید از امروز در اصفهان گفت: بارش‌ها با افزایش ابر، رگبار رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و احتمال وقوع طوفان محلی همراه خواهد بود که ابتدا مناطق غرب، جنوب غرب و جنوب را در بر می‌گیرد و سپس با به مناطق جنوب شرق استان خواهد رسید.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در ادامه با تاکید به اینکه هشدارهای لازم در این مورد صادر شده اضافه کرد: با توجه به بارندگی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و فارس اختلال در مسیرها پیش‌بینی می‌شود بنابراین مسافران پیش از عزیمت حتماً از شرایط جوی و وضعیت راه‌ها اطلاع یابند.

شیشه‌فروش با اشاره به اشباع شدن زمین ناشی از بارش‌های قبلی تصریح کرد: بارندگی پیش‌رو تبدیل به روان‌آب خواهد شد پس مردم از پارک خودروها در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مکان‌های مستعد سیلاب خودداری کنند؛ فعالیت‌های کوهنوردی به دلیل احتمال سیل و صاعقه باید با توجه به نکات ایمنی انجام شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان یادآور شد: با توجه به وزش باد از استقرار و چادر زدن زیر درخت‌های بلند و فرسوده خودداری و استقرار در محیط‌های روباز با رعایت نکات ایمنی در برابر صاعقه انجام شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: اصفهان ، بارندگی ، روان آب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار