حضور در شهرستان‌های سیل‌زده گمیشان و آق‌قلا و بازدید از روند احداث کانال‌ها برای خروج آب از شهرها و روستاها و همچنین لایروبی مصب گرگانرود از دیگر برنامه‌های سردار جعفری در سفر به گلستان است.
ورود «سرلشکر جعفری» با قایق به منطقه محاصره در سیلاب‌

 

سرلشکر عزیز جعفری صبح امروز برای فرماندهی میدانی بحران شهر محاصره در آب گمیشان از طریق قایق خود را به این شهر رساند.

جلسه فوری سرلشکر جعفری با متخصصان قرارگاه سازندگی خانم‌الانبیاء برای خروج سیلاب از شهر

 

جلسه قرارگاه امدادرسانی سلمان فارسی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گمیشان برگزار شد.‌جلسه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با متخصصان قرارگاه سازندگی خانم الانبیاء (ص) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه برای رفع مشکلات سیل به ویژه تخلیه آب و تداوم امدادرسانی به سیل‌زدگان برگزار شده است.

گفت‌وگوی صمیمانه سرلشکر جعفری با مردم سیل‌زده گمیشان‌

 

فرمانده کل سپاه در ادامه سفرش به مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان با مردم این شهر گفت‌وگویی صمیمانه داشت که مردم این شهر سیل‌زده خواستار کمک سپاه برای لایروبی گرگان‌رود و خروج سیلاب از شهرها و روستاهایشان بودند.‌مردم ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امدادرسانی و خروج سیلاب از شهرها و روستاهای این شهرستان خواستار لایروبی مصب رودخانه گرگان‌رود از سوی سپاه شدند.

مردم گفتند بارها لایروبی گرگان‌رود را از مسئولان خواستار شدند اما آنان توجهی نکردند، برای همین از سپاه می‌خواهند این کار را برای کمک به مردم سیل‌زده این شهرستان برعهده بگیرد.

سردار جعفری نیز به مردم گفت: سفر امروز من به این منطقه برای تصمیم‌گیری در مورد همین موضوعات است. وی به مردم سیل‌زه قول داد سپاه تا پایان مشکلات در کنار مردم خواهد ماند.

بازدید سرلشکر جعفری از ۱۷ پُل احداثی سپاه در مسیر خواجه نفس به گمیشان

 

سردار جعفری از ۱۷ پُلی که سپاه در مسیر خواجه نفس به گمیشان در مدت حدود دو روز احداث کرده است، بازدید کرد. فرمانده کل سپاه در ادامه برنامه بازدید خود، از ۱۷ پلی که از سوی سپاه در مدت حدود دو روز در جاده خواجه نفس به گمیشان احداث شده است، بازدید کرد.

۱۷ نقطه از این جاده برای خروج سیلاب از سوی مردم تخریب شده و عملاً تنها جاده دسترسی به گمیشان از بین رفته بود. با تلاش نیروهای سپاه ۱۷ پل در این مسیر احداث شد تا تردد برای مردم و گروه‌های امدادی فراهم شود.

 

فرمانده کل سپاه وارد گلستان شد

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دومین بار در یک هفته اخیر برای بازدید از مناطق سیل‌زده گلستان وارد این استان شد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دومین بار در یک هفته اخیر برای بازدید از مناطق سیل‌زده، به این استان سفر کرد و در جریان آخرین اقدامات سپاه برای خروج سیلاب از شهر قرار گرفت.