مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حجم خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در استان اصفهان تا این لحظه، ۱۶۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
کد خبر: ۷۲۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 28 March 2019

به گزارش تابناک، منصور شیشه‌فروش در مورد خسارات وارد آمده به استان اصفهان بر اثر بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر، اظهار داشت: 48 ساعت بارندگی در سطح استان اصفهان در دو روز گذشته، خسارات مالی فراوانی وارد کرده است. در حال حاضر عوامل مدیریت بحران در حال بررسی میزان خسارت بارندگی در این 48 ساعت هستند و خوشبختانه خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرستان‌های مختلفی در استان بر اثر شدت بارش باران و برف و آب‌گرفتگی، دچار خسارت شدند، گفت: در تعدادی از آنها  در شبکه گاز، آب و برق و فاضلاب اختلال ایجاد شد، به طوری که برق منطقه پشتکوه  قطع شده که پس از بازگشایی روستاهای کلوسه، کمران و گوکان، برق این منطقه وصل خواهد شد.

 وی ادامه داد: از جمله خساراتی که سیل و بارندگی به استان اصفهان وارد کرد، می‌توان به از بین رفتن دو پل ارتباطی در منطقه دنا کوه سمیرم و پادنا، از بین رفتن 200 راس دام در خور و بیابانک، آسیب 234 کیلومتر راه، از بین رفتن 40 کیلومتر راه روستایی، تخریب 350 واحد مسکونی، از بین رفتن 3 مورد قنات در کوهپایه، کاشان و دهاقان، خسارت به خط انتقال آب شرب سمیرم، آسیب به شبکه‌های برق فشار ضعیف و متوسط در فریدون‌شهر و ...اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار