رئیس پلیس راه شمال فارس از مسدود بودن و ترافیک سنگین در برخی محورها خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 27 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به مسدود بودن برخی محور‌های استان، اظهار کرد: محور کازرون – فراشبند به علت آبگرفتگی بسته و مسدود است.

وی با بیان اینکه محور سپیدان – یاسوج در حوزه کهگیلویه و بویراحمد نیز بسته است، ادامه داد: شهروندان می‌توانند از مسیر جایگزین شیراز-قائمیه-نورآباد-یاسوج و شیراز-سپیدان و مسیر فرعی کُمر به یاسوج (البته این مسیر برای خودرو‌های سنگین مسیر خوبی نیست) استفاده کنند.

دهقانی افزود: به غیر از این مسیرها، دیگر محور‌ها باز و تردد به صورت روان در جریان است.

وی تصریح کرد: محور خروجی شیراز به سمت اصفهان ترافیک بسیار سنگین است، محور ورودی و خروجی شیراز به کازرون و بوشهر ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه شمال فارس به رانندگان توصیه کرد: تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی را با ماشین جلو رعایت کنند، مسافران برنامه سفر را مدیریت کنند.

حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: در مجموع تردد‌های جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته کشور، استان فارس در رتبه دهم قرار دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه در مجموع حدود ۳۸ هزار خودرو وارد استان و حدود ۳۶ هزار خودرو از استان خارج شده است، تصریح کرد: پر تردد‌ترین محور ورودی استان محور بوشهر- کازرون و پر تردد‌ترین خروجی محور آباده- شهرضا است.

حمید احمدی بیان کرد: سه محور پر تردد استان، شیراز- مرودشت، کمربندی شمالی شیراز و فیروزآباد- قیر است.

وی گفت: از دروازه‌های شهر شیراز ۴۹ هزار خودرو وارد و ۴۵ هزار خودرو خارج شده است که پرترددترین ورودی محور کوار - شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز - مرودشت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان، از ابتدی طرح نوروزی (۲۳ اسفند ۹۷) تا روز گذشته ششم فروردین، ۲۳ هزار سفر انجام شده که در مجموع ۳۰۱ هزار مسافر جابجا شده اند.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور فارس نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در حال حاضر پل پیرنیا و دروازه قرآن در شیراز تردد سنگین و همه معابر به جز ساحلی باز است.

برچسب ها: جاده ، تردد جاده ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار