مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: نوسانات برق و رعد و برق موجب خسارت به الکتروپمپ های آب شرب شهر دهلران شده است.
کد خبر: ۷۲۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 27 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛افشین مظاهری اظهار کرد: در اثر باران و صاعقه الکتروپمپ های آب شرب شهر دهلران دچار حادثه و خسارت شده است.

وی گفت: نوسات برق و صاعقه خط انتقال آب شرب شهر دهلران در محل ایستگاه پمپاژ دچار شکستگی شد و این امر موجب خسارت به الکتروپمپ ها شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری ایلام از خسارت به 7 الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر دهلران خبر داد و افزود: از شب گذشته همه امکانات و نیروها پای کار هستند و در تلاشیم تا با راه اندازی 2 الکتروپمپ بصورت اضطراری تامین آب شرب شهر را انجام دهیم.

مظاهری از مردم خواست در مصرف صرفه جویی کنند تا با تلاش پرسنل این شرکت الکتروپمپ ها راه اندازی و حداقل قطعی آب را در شهر داشته باشیم.

فرماندار دهلران هم گفت: در حال حاضر مخزن ذخیره 10 هزار متر مکعبی دهلران دارای آب شرب است و مردم از آن استفاده می کنند.

مجید عسگری افزود: همه امکانات شهرستان و آب و فاضلاب شهری استان برای رفع مشکل و تلاش برای اینکه قطعی آب شرب نداشته باشیم پای کار هستند.

وی گفت: 10 دستگاه تانکر آبرسان سیار نیز پیش بینی شده تا از علمک ها با بارگیری در صورت نیاز آبرسانی سیار در شهر انجام دهند.

فرماندار دهلران ابراز امیدواری کرد: با توجه به ذخیره مخزن آب شرب شهر و تلاشی که برای نصب و راه اندازی الکتروپمپ ها در حال انجام است تا عصر راه اندازی و آب به مخزن ذخیره پمپاژ و قطعی آب شرب در شهر نداشته باشیم.

تعداد مشترکان آب شهری دهلران 12 هزار خانوار است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار