مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: هلال احمر برای مقابله با سیلاب احتمالی در استان و کشور در حالت آماده باش به سر می برد.
کد خبر: ۷۲۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 25 March 2019

به گزارش تابناک، محسن مومنی از آماده باش جمعیت هلال احمر برای مقابله با سیلاب احتمالی در استان خبر داد و تصریح کرد: این نهاد آماده خدمت رسانی به سایر نقاط کشور نیز هست. 
وی اضافه کرد: این مجموعه با 2 هزار و300 نیروی امدادی، نجاتگر و جوانان داوطلب در ایام نوروز خدمت رسانی می کند و 82 پایگاه نوروزی و ثابت، تیم سگ های جستجوگر و زنده یاب(آنست)، 6 تیم سیار و 70 تیم واکنش سریع در زمان یاد شده فعال خواهند بود. 
وی ادامه داد : یکهزار و400 نفر از این مجموعه را نیروهای امداد و نجات و900 نفر را جوانان داوطلب، تشکیل و از خدمات امداد و نجات گرفته تا راهنمایی مسافران، معاینه و خدمات مشاوره ای را بصورت رایگان ارائه می دهند. 
مؤمنی تصریح کرد: طرح خدماتی و امداد و نجات تعطیلات نوروز هلال احمر از 25 اسفند 97 آغاز شد و تا 16 فروردین در مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت. مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: پنج هزار و150 قلم انواع موکت و سبد غذایی از اصفهان به شهرهای سیلزده شمال کشور و دیگر استان های درگیر با سرما و سیلاب شامل لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری ارسال شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان از نیکوکارانی که قصد کمک به جبران خسارت سیلزدگان شمال کشور را دارند، خواست از کد دستوری #112*780* استفاده کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار