رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: در سال جدید باید از خطاها و اشتباهاتی که تداوم وابستگی شدید به واردات را درپی داشته درس عبرت بگیریم و خودباوری و اتکا به توانایی‌های علمی و صنعتی را مورد توجه قرار دهیم.
کد خبر: ۷۲۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 19 March 2019

رحیم بنامولایی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در رابطه با توجه به توان داخلی در موضوع اقتصاد گفت: در جنگ اقتصادی باید با تصمیم اصولی و دقیق در صحنه اقتصاد، پاتک مناسب، کارساز و کوبنده به دشمن زد.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز به ضرورت همراهی و هماهنگی کامل میان بخش خصوصی، استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرائی و قضائی در رفع موانع اقتصادی تاکید کرد و گفت: امیدواریم مصوبات عدیده شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی البرز در ابعاد اقتصادی که در سطح ملی و استانی کارگشا خواهد بود در پایتخت مورد تائید نهائی و اجرا قرار گیرد تا شاهد ایجاد تحول در اقتصاد جامعه باشیم.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز همراهی و هماهنگی حاکمیت با بخش خصوصی دراتخاذ تصمیمات اقتصادی را زمینه‌ساز کم‌اثر شدن تحریم‌ها در سال پیش‌رو دانست و افزود: تمایل تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی به استفاده از نظرات کارشناسی بخش خصوصی و اساتید اقتصاددان حرکتی روبه جلو در رفع چالش‌های اقتصادی است.

وی گفت: باید این باور درمدیران جامعه بیش ازپیش تقویت شود که اتخاذ تصمیمات، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های موردی و عجولانه در مسیر رفع موانع اقتصادی راهگشا نخواهد بود.

رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز گفت: درمان پیکر بیمار و نحیف اقتصاد کشور با تصمیمات موردی که صرفا نقش داروهای مسکن را ایفا می‌کنند ثمری ندارد و رهایی از این بیماری نیازمند جراحی عمومی، آن هم با مشارکت متخصصان زبده اقتصادی است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مشکلات اقتصادی را باید با مشارکت و همفکری دولت، اقتصاددانان و کارشناسان مجرب بخش خصوصی برطرف کنیم و دراین صورت است که به دنیا ثابت خواهیم کرد با وجود انبوه تحریم‌ها همچنان کشوری توانمند و مقتدر هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار