معرفی نخبگان استان قم
نخبه علمی استان قم تصریح کرد: نخبه انقلابی باید همواره در راستای انقلابی بودن گام بردارد، یعنی همه فکر و ذکرش تلاش برای پیشرفت نظام اسلامی ایران باشد و در این خصوص گام بردارد.
کد خبر: ۷۲۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷ 19 March 2019

به گزارش تابناک قم، محمد معین فاضلی دانشجوی دکترای فناوری اطلاعات دانشگاه قم است که یکی از نخبگان جامعه استان قم به شمار می رود.

نخبه انقلابی باید در رفع مشکلات کشور بکوشد

وی در پاسخ به این سئوال که چه معیارهایی برای کسب رتبه نخبه بودن داشته اید گفت: با لطف خداوند توانستم یک سری معیارها و سنجش های مورد نیاز را کسب کنم که از جمله آنها المان های علمی در کشور بود.

فاضلی تصریح کرد: بنده رتبه 10 کنکور دکترای سراسری را کسب کردم و به عنوان شاگرد اول انتخاب شدم، همچنین توانسته ام که دو کتاب را در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کرده که یکی از آن کتاب ها به عنوان کتاب سال دانشجویی انتخاب شد.

این نخبه استان قم عنوان داشت: همچنین موفق شدم که یک سری مقالات علمی را به چاپ رسانده که در دانشگاه قم مورد استفاده قرار گرفته و در این دانشگاه نیز مشغول تدریس هستم.

وی در تعریفی از نخبگی گفت: شاید نخبه بودن مساوی با تلاش کردن است و کسی که بتواند در هر زمنیه ای تلاش کند، در کار خودش نخبه باشد.

فاضلی عنوان داشت: بنیاد نخبگان در زمینه علمی تلاش های گسترده ای می کند و در راستای حمایت از نخبگان گام بر می دارد و از این رو نخبگان باید تلاش کنند تا همواره در راستای گسترش مسائل علمی بکوشند.

نخبه جوان استان قم تاکید کرد: بنیاد نخبگان نور امیدی را در میان نخبگان ایجاد کرده که در گسترش برنامه های علمی نیز موثر است و از سوی دیگر در حال انجام کارهای علمی است که می توان گفت بنیاد نخبگان حداقل گروهی هستند که متوجه کارهای علمی هستند، اما انتظار است این حمایت ها بیشتر حمایت شده و باید در راستای این امر تلاش کنند.

وی به ویژگی های نخبه انقلابی اشاره کرد و گفت: نخبه انقلابی شاخص هایی را باید داشته باشد که البته قابلیت سنجش نیست که از جمله آنها تفکر نخبه است که باید انقلابی بوده و باید دید که چه سمتی می رود.

فاضلی گفت: باید بررسی شود که نخبه علمی با کارهایی که انجام می دهد آیا به پیشرفت کشور کمک می کند و یا خیر؟ آیا به دنبال رفع مشکلات مردم است و یا با برخی مسائل روشنفکری به دور از ریشه انقلابی، گام بر می دارد.

این نخبه استان قم تصریح کرد: نخبه انقلابی باید همواره در راستای انقلابی بودن گام بردارد، یعنی همه فکر و ذکرش تلاش برای پیشرفت نظام اسلامی ایران باشد و در این خصوص گام بردارد.

وی تاکید کرد: جامعه از ما انتظار دارد که تلاش بیشتری در زمینه مباحث علمی داشته تا بتوانیم با پیشرفت و توسعه در گسترش رویکردها و شاخص های انقلابی گری قدم برداریم.

فاضلی به اقدامات بنیاد نخبگان اشاره کرد و گفت: همین که بنیاد تلاش می کند کارها به سمت جلو پیش برود بسیار ارزشمند است و از این رو باید با حمایت های گسترده تر از نخبگان در زمینه علمی کشور بکوشند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار