رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: هیات خوزستان علیرغم محدودیت‌ها از هیات‌های پیش قراول ما در عرصه تلاش است.
کد خبر: ۷۲۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 15 March 2019

غلامرضا جعفری در مجمع سالانه هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی شاخصه های متنوعی چون تعداد بیمه‌شدگان ورزشی و عملکرد هیات ها مدنظر است که هر کدام با بار وزنی خاصی دارند. عملکرد استان خوزستان نیز با توجه به آنچه گزارش شد جزء مطلوب‌ترین عملکردها است که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر در نرخ ها و افزایش قیمت ها چگونگی تجهیز کردن خانه های ورزش روستایی تخت تاثیر قرار گرفت که به طبع آن نیز عملکرد هیات‌ها تحت تاثیر قرار گرفت.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با اشاره به برگزاری المپیاد یک هزار نفری در خوزستان، گفت: برگزاری این المپیاد کار ساده‌ای نیست و این نقطه عطف عملکردها است. به هر حال برای پیشبرد کارها نیاز به مشارکت همگانی دارد و برخی ها اهتمام دارند و خودشان را در برنامه‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سهیم می‌دانند و برخی مواقع نیز ادارات کل ورزش و جوانان به صورت ویژه پا پیش می گذارند. در هر صورت تا کار ایده‌آل خیلی کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: هدف این است که برای سال‌های‌ آینده شاهد پویایی و بالندگی باشیم. من به استانی سفر داشتم که اشاره داشتند بزرگترین خانه روستایی را افتتاح کرده‌اند که به آن‌ها گفتم بزرگی خانه مهم نیست و مهم این است که چه کسی کار را با کیفیت انجام دهد. وقتی کسی با دست خالی کار می‌کند اقداماتش هم متفاوت است. این را هم باید مدنظر داشت که کاری که هیات ها انجام می دهند امتیاز آن تنها به خود هیات بر نمی گردد بلکه شامل حال ادارات ورزش و جوانان آن استان ها نیز می شود.

جعفری عنوان کرد: ما به دنبال تربیت نیروی انسانی هستیم و به همین دلیل به بحث آموزش اهمیت می دهیم و انتظار داریم ادارات کل ورزش و جوانان نیز در این زمینه یکسری امکانات در اختیار هیات ها قرار دهد و همکاری داشته باشند.

وی افزود: در سال ۹۸ با مطلوبیت بیشتری فرایندهای اجرایی را دنبال کنیم. هچنین باید بگویم هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان از هیات‌های پیش قراول در عرصه تلاش آن‌هم علی رغم محدودیت ها است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار