امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه عمل به توصيه‌های مقام معظم رهبری راه تحول دستگاه قضایی است، گفت: قوه قضائیه باید کاری کند که مردم، دستگاه قضائی را مرجع عام برای خود بدانند.
کد خبر: ۷۲۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 15 March 2019

توصيه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی راه تحول دستگاه قضایی است
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام و المسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن تبریک ماه مبارک رجب و با اشاره به اینکه تنها کسانی‌که در صحرای محشر ترس و رعب بر آنان غلبه نمی‌کند، کسانی هستند که اهل ماه رجب بودند، افزود: از امام صادق(ع) روایت است که حضرت رسول اکرم( ص) فرمود، ماه رجب ماه استغفار امت من است پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است زیرا که رحمت خدا در این ماه بر امت من بسیار ریخته می‏‌شود.

وی در خصوص اعطای نشان سپهبد به قاسم سلیمانی از سوی مقام‌ معظم رهبری، بیان کرد: اعطای این نشان از طرف مقام معظم رهبری ویژگی‌‌های مختلفی از جمله، نشان دهنده رضایت ولی‌فقیه از فرماندهان سپاه قدس و پیروزی آنان بر داعش است که بالاترین نشان را مدافعین حرم کسب کردند.

 امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: پاسداران و رزمندگان سپاه قدس قهرمانان حزب‌الله لبنان دلاورمردانه توانستند، دشمنان سوریه را که می‌خواستند این کشور را با خاک یکسان کنند، ایستادگی کرده و با افتخار به پیروز رسیدند.

وی در ادامه بیان کرد: عده‌ای در سطح کشور گلایه‌هایی از دستگاه قضایی داشتند و امید است که مطالبه‌های هشت‌گانه مقام معظم رهبری در قوه قضائیه مورد توجه قرار گیرد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری راه تحول دستگاه قضایی است، تصریح کرد: قوه قضائیه باید کاری کند که مردم دستگاه قضائی را مرجع عام برای خود بدانند و همچنین قوه‌قضائی باید در کارها چابک‌سازی کرده چرا که مردم از وضعیت کنونی این دستگاه‌ ناراضی هستند.

وی با اشاره به اینکه همچنین یکی دیگر از الزامات دستگاه قضا، اتقان در احکام‏ است، تصریح کرد: علاوه بر آن دستگاه قضائی باید ملجأ و پناهگاه مردم بوده و در دستگاه قضائی کرامت ارباب رجوع باید حفظ شود و نیز دستگاه قضا باید پاسخگو باشد و همچنین مهم‌ترین الزامات دستگاه قضا، ساده زیستی آنان است

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار