مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: دامداری‌های تعطیل شرق اصفهان طی یک تفاهم‌نامه در قالب طرح‌های اشتغالزای روستایی مورد حمایت مالی صندوق کارآفرینی قرار گرفته و احیا می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 09 March 2019

به گزارش تابناکٰ اصغر نورالله زاده در آیین افتتاح پروژه تولید انواع خوراک دام و طیور شرکت تعاونی آشیان دام سپاهان در شهرستان بن رود( ورزنه) با بیان اینکه همت و تعاون جوانان و مردم شرق اصفهان مورد اعتماد و تحسین برانگیز است، اظهار کرد: شرکت تعاونی آشیان دام سپاهان باید به عنوان صنعت پشتیبان نقش حمایتی و محرک برای تمام واحدهای کوچک  کارخانه داشته باشد.

وی افزود: این مهم نیاز به نگاه تعاون دارد و شرکت تعاونی در خدمات دامپزشکی، بسته بندی، تامین نهاده‌های دام و طیور و ... باید نقش پشتیبان انجام دهد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: طی یک تفاهم‌نامه دامداری های تعطیل شرق اصفهان در قالب طرح‌های اشتغالزای روستایی مورد حمایت مالی صندوق کارآفرینی قرار گرفته و به عنوان صنایع جایگزین برای رونق اقتصادی شرق اصفهان، احیا می شود.

نورالهی همچنین به اعضای شرکت تعاونی آشیان دام سپاهان وعده داد که برای شروع فعالیت مبلغی را به عنوان سرمایه در گردش این شرکت تخصیص خواهد شد.

وی افزود: برای راه اندازی سایر قسمت‌های این کارخانه نیز از جمله کشتارگاه و خط تولید لبنیات تسهیلات ارائه خواهیم داد و جوانان با انگیزه شرق اصفهان را حمایت خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار