تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان از حضور در جام باشگاه های بانوان آسیا انصراف داد.
کد خبر: ۷۲۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 09 March 2019

به ذگزارش تابناک، فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان اظهارداشت: تیم ذوب آهن با تلاش بازیکنان قهرمان رقابت های لیگ برتر ایران شد و برای حضور در رقابت های آسیایی که در هفتم اردیبهشت در کشور چین برگزار می شد یک ماه است که در حال تمرین هستیم و خود را آماده این رقابت ها می کردیم.
وی افزود: متاسفانه از طرف باشگاه ذوب آهن به ما اعلام کردند که به دلیل مشکلات اقتصادی نمی توانیم به این رقابت ها اعزام داشته باشیم و به صورت مکتوب به فدراسیون والیبال اعلام کردند.
صادقی با انتقاد از عدم حمایت از بانوان در ورزش گفت: فکر می کنم این همه تلاش این تیم با بومی گری که با معدل بالا قهرمان شدند بدون اینکه یک ریال پول دریافت کنند که دچار بی انگیزگی نیز خواهند شد.
به گزارش ایرنا، سایت فدراسیون والیبال عصر امروز در خروجی خود به نقل روابط عمومی فدراسیون والیبال از انصراف تیم ذوب آهن از جام باشگاه های آسیا خبرداد.
در این خبر آمده است: تیم والیبال ذوب آهن پس از قهرمانی در لیگ برتر بانوان و کسب سهمیه حضور در جام باشگاه ی آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون والیبال ایران از حضور در این مسابقات انصراف داد.
فدراسیون والیبال ایران در تدارک معرفی تیم جایگزین به نمایندگی از ایران در جام باشگاه های بانوان والیبال آسیا است.تیم والیبال ذوب آهن در در گروه یک، این رقابت ها با چین، قزاقستان، ایران (ذوب آهن)، هنگ کنگ، تایپه هم گروه بود. در گروه دوم این رقابت ها تایلند، ژاپن، ویتنام، کره شمالی، سریلانکا، ترکمنستان حضور دارند.
این رقابت ها از 7 اردیبهشت در کشور چین برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار