"وقتی همه برای بالا بردن پرچم ایران یک صدا می شوند"
تابناک:یکی از حواشی مهم بازی های اخیر تیم تأسیسات دریایی در مسابقات فوتسال آسیا حضور عده بسیاری از تماشاگران غیر اصفهانی در ورزشگاه بود که برای تشویق نماینده ایران پا به ورزشگاه گذاشته بودند. هواداران تیم ملی حفاری اهواز یکی از این تماشاگران هستند که با حمایت کانون هواداران این باشگاه تواسنته اند به اصفهان بیایند.
کد خبر: ۷۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 05 August 2015

یکی از حواشی مهم بازی های اخیر تیم تأسیسات دریایی در مسابقات فوتسال آسیا حضور عده بسیاری از تماشاگران غیر اصفهانی در ورزشگاه بود که برای تشویق نماینده ایران پا به ورزشگاه گذاشته بودند. هواداران تیم ملی حفاری اهواز یکی از این تماشاگران هستند که با حمایت کانون هواداران این باشگاه تواسنته اند به اصفهان بیایند.

به گفته بسیاری از بازیکنان تیم تأسیسات هواداران نقش گسترده ای در رقم خوردن 2 پیروزی اخیر این تیم داشتند به نوعی که وحید شمسایی روز گذشته پس از پیروزی برابر تیم ناگویا ژاپن تأکید کرد: این پیروزی را مدیون تماشاگران هستیم و اگر آن ها نبودند شاید نمی تواسنتیم این تیم را ببریم.

"کریمی: تأسیسات نماینده ایران است و وظیفه ما حمایت از آن است"

با توجه به این مسئله به سراغ ایرج کریمی، مدیر ورزشی شرکت ملی حفاری اهواز رفتیم تا درباره ساماندهی این تماشاگران از وی بپرسیم: با توجه به اینکه تیم تأسیسات دریایی در این مسابقات نماینده ایران است و ما به عنوان یک باشگاه دولتی، وظیفه خود دانستیم که نام ایران بلندآوازه تر و با طنین بلند تر به صدا در بیاوریم. به هر حال اینجا هر نتیجه ای رقم بخورد برای تأسیسات دریایی به عنوان رقیب ما رقم نمی خورد بلکه برای نماینده ایران رقم می خورد.

وی ادامه داد: از همین رو مثل سال های گذشته که از تیم فولاد ماهان و گیتی پسند حمایت کردیم، امسال هم با فرستادن چند اکیپ از تماشاگرانمان سعی کردیم هم به میزبانی اصفهان در این مسابقات کمک کنیم و هم به نوعی با فرستادن این افراد از تیم ایران حمایت کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: به هر حال با توجه به اینکه نماینده ایران میزبان این مسابقات است، هر چقدر این مسابقات شلوغ تر باشد و تماشاگران بیشتری در آن شرکت کنند، در میزبانی اصفهان هم تأثیرگذار است.

"کشاورز: حضور تماشاگران اهوازی برای ما نقطه قوت است"

شاید به توان گفت، عملکرد لیدرهای این باشگاه با توجه به شرایطی که داشتند، قابل توجه تر از سایر افراد بود به نوعی که محمد کشاورز بازیکن تیم تأسیسات درباره حضور این لیدر های و تشویق های آن ها گفت: من خیلی خوشحالم که چنین تفکری به وجود آمده که تأسیسات دریایی تنها یک تیم ایرانی نیست و نماینده ایران است و عملکردش به پای ایران نوشته می شود.

وی افزود: حضور این تماشاگران اهوازی برای ما نقطه قوت است و سبب می شود شرایط ما از لحاظ روحی تقویت شویم. آن ها در طول مسابقه برابر ناگویا ژاپن در کنار سایر تماشاگران زحمت بسیاری کشیدند و از همین رو من دست تک تک تماشاگران را می بوسم.

"برای حفظ آبروی باید همه کاری کرد"

یکی از لیدرهای این باشگاه که در طول مسابقات اخیر تیم تأسیسات وظیفه هماهنگی سایر تماشاگران را داشت، درباره حضورش در اصفهان گفت: عملکرد تیم تأسیسات و میزبانی اصفهان در این مسابقات به نوعی آبروی ایران است و به اعتقاد من باید برای حفظ شدن این آبرو همه کاری کرد.

محمد سعید هلیجی تأکید داشت: ما مثل چند سال پیش که تیم فولاد ماهان در این مسابقات شرکت می کرد، از چند روز قبل از مسابقات به اصفهان آمدیم با نصب بنر در سطح ورزشگاه حمایت خودمان را از نماینده ایران نشان دادیم.

به هر حال، همانطور که بیان شد، حمایت از نماینده ایران در این مسابقات یک الزام است چرا که عملکرد آن به پای نام ایران نوشته می شود. با توجه به این موضوع حضور تماشاگران در ورزشگاه هم می تواند به عملکرد تیم تأسیسات کمک کند و هم می تواند در شرایط میزبانی نماینده ایران تأثیر بگذارد، با توجه به این مسئله کار فرهنگی باشگاه تأسیسات دریایی در فرستادن تماشاگر و نصب بنر در سطح ورزشگاه به واقع می تواند به بالابردن پرچم ایران در سطح فوتسال آسیا کمک کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار