جانشین فرمانده کل سپاه:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیشرفت‌های دفاعی ما زمانی به دست آمد که نقطه اتکای ما از ظرفیت‌های بیرونی بریده شد و به خودمان اتکا کردیم.
کد خبر: ۷۲۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 08 March 2019

سردار حسین سلامی در حاشیه نمایشگاه هوافضای سپاه در جمع خبرنگاران در اهواز با اشاره به برخی دستاوردهای فنی، اظهار کرد: این فقط بخش کوچکی از دستاوردهای بزرگ دفاعی است که ظرف سال‌های اخیر در نیروی هوافضای ما به‌وجود آمده و فقط می‌خواهم بگویم تقریبا تمام این دستاوردهای فنی کم‌نظیر و در برخی حوزه‌ها بی‌نظیر، در فضای تحریم به‌دست آمده است یعنی درست زمانی که نقطه اتکای ما از ظرفیت‌های بیرونی بریده شد و به خودمان اتکا کردیم.

وی افزود: روزی در این نقطه با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها دفاع کردیم اما امروزه به موشک‌هایی با برد مناسب دست پیدا کرده‌ایم که نتیجه بهره‌گیری از ظرفیت های داخلی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب اما توقف‌ناپذیر را طی می‌کند و فرزندان ایران اسلامی آموخته‌اند که باید برای حفظ ارزش‌های حیاتی باید قوی باشند.

سلامی درباره دستاوردهای راهیان نور، بیان کرد: راهیان نور برای حفظ آرمان‌های این ملت نقش مهمی دارد زیرا وقتی مردم این واقعیت‌ها را می‌بینند متوجه می‌شوند که ایران امروز به یک قدرت بزرگ در دنیا و منطقه تبدیل شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار