پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترم است؛ اما نساجی نماینده شایسته فوتبال مازندران مصمم است بازی قابل قبولی ارائه دهد.
کد خبر: ۷۲۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 07 March 2019

 پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترم است؛ اما نساجی نماینده شایسته فوتبال مازندران مصمم است بازی قابل قبولی ارائه دهد.

 حمید مطهری، مربی تیم نساجی مازندران، در نشست خبری پیش از بازی روز جمعه تیمش مقابل پرسپولیس تماشاگران نساجی را نقطه قوت این تیم اعلام کرد و گفت: با وجود مصدومیت و محرومیت سه بازیکن اصلی امیدوارم با ارائه بازی خوب، دل هواداران نساجی را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه مدل بازی تیم پرسپولیس را تجزیه و تحلیل کردیم و بر اساس آن طراحی تمرین کردیم افزود: امیدوارم برای بازی فردا از نظر تاکتیکی، ذهنی و فیزیکی تیم در شرایط خوب خودش باشد.

مربی تیم نساجی مازندران با عذرخواهی از حضور نیافتن سرمربی تیم در نشست خبری، حضور در نشست دیگر را دلیل غیبت جلالی بیان کرد و درباره مصدومان و محرومان گفت: عباس زاده و عبدی مصدوم و آقای لک نیز محروم است.

حمید مطهری، از حمایت تماشاگران تیم نساجی تمجید کرد و با اشاره به اینکه قائمشهری ها با قلب و تمام وجود خودشان از تیم نساجی حمایت می‌کنند گفت: همه از حمایت هواداران نساجی و صداقت آنها ایمان دارند و در مدتی که به نساجی آمدم از این عملکرد تماشاگران لذت بردم.

گفتنی است طبق برنامه اعلام شده برانکو سرمربی تیم پرسپولیس نتوانست به کنفرانس خبری قائم شهر برسد.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت ۱۶عصر جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران است.


منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار