جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردم اصفهان از اول انقلاب تا کنون شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در حقیقت پاسدار اصلی انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۷۲۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 07 March 2019

به گزارش تابناک،پیکر سه تن از شهدای سقوط بالگرد هوانیروز که درانجام ماموریت خدمت رسانی جان خود را از دست دادند روز پنجشنبه با حضور اقشار مردم و خانواده های شهدا در میدان فیض اصفهان تشیع شد. سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در حاشیه این مراسم با بیان اینکه اعتقادات دینی و قلبی مردم اصفهان باعث این حضور شده اظهار کرد:اعتقادات قوی و باورهای مستحکم ارزشی مردم اصفهان باعث شده که امروز اینگونه به بدرقه فرزندان شهید خود بیایند.

وی افزود: مردم اصفهان نه تنها در عرصه ایثار و شهادت بلکه در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و برای میهن اسلامی‌مان افتخار آفرینی کرده‌اند و درجه و ظرفیتی که مردم اصفهان در ایثار گری دارند مثال زدنی و شگفت انگیز است و هیچ گاه پایان نمی‌یابد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به میزان ولایت پذیری مردم اصفهان از اسلام و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بیعت مردم اصفهان با نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری زبانزد خاص و عام است و از پر افتخارترین مردم جهان محسوب می‌شوند.

سردار فدا ادامه داد: حضور اصفهانی‌ها در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم باعث افزایش شمار شهدان می‌شود و به همین دلیل شاهد تشییع شهدا آن هم به صورت ماهیانه در اصفهان هستیم و مردم نیز در این تشییع‌ها سنگ تمام می‌گذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار