معاون وزیر راه و شهرسازی:
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تولید و عرضه مسکن در کشور مهمترین برنامه این شرکت و سیاست جدید دولت است.
کد خبر: ۷۲۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 06 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حبیب الله طاهرخانی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و بهره ‌برداری از پروژه‌ های عمرانی شهر جدید بهارستان اصفهان افزود: امید است بتوانیم با عرضه مسکن در کشور و شهرهای جدید تعادل بخشی در زمینه قیمت و عرضه مسکن برقرار کنیم. 
وی با اشاره به آغاز عملیات یکی از این پروژه ها در بهارستان اصفهان اظهارداشت : مسوولیت و تکلیف شهرهای جدید 200 هزار واحد است که یکی از گسترده ترین پروژه ها امروز آغاز شد. 
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد : آماده سازی ها و فرآیند انتخاب انبوه سازان در حال انجام است و امسال و سال آینده برنامه عمده ای در این زمینه شروع می شود که خدمتی از طرف دولت به شهروندان در کلانشهر اصفهان خواهد بود. 
وی که در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام بهارستان سخن می گفت، اظهارداشت: کوچکترین کاری که می توانیم برای قدردانی و بزرگداشت شهدا انجام دهیم ساخت یادمان برای آنهاست. 
طاهرخانی تاکید کرد : این سازه ها باید از نظر معماری در شان و جایگاه شهدا و مکان جذابی برای مراجعه مردم باشد. 
وی ساخت یادمان شهدا در شهرهای جدید را وظیفه شرکت عمران دانست و گفت: این یادمان ها یکی از بناهای هویت بخش در این شهرها محسوب می شود. 

منبع: ايرنا
برچسب ها: اصفهان ، مسکن ، دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار