کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت غرب وارد استان اصفهان می‌شود، گفت: با ورود این سامانه تا روز شنبه در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران خواهیم بود و در ارتفاعات نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 06 March 2019

به گزارش تابناک،ابراهیم هنرمند با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر امواج ناپایدار ضعیف بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، ضمن اینکه بارش پراکنده در مناطق جنوبی و غربی استان اصفهان دور از انتظار نیست.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با  بیان اینکه از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت غرب وارد استان اصفهان می‌شود، ادامه داد: با ورود این سامانه تا روز شنبه در اکثر مناطق استان اصفهان شاهد بارش باران خواهیم بود و در ارتفاعات نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، اضافه کرد: بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در این بازه زمانی در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۱۳ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند  گفت: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای هوای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میان دشت با دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر سفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار