پرسپوليس در اولين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا 2019 در ديدار خانگي برابر پاختاکور ازبکستان به تساوي يک-يک دست يافت.
کد خبر: ۷۲۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷ 05 March 2019

 تيم پرسپوليس در اولين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا 2019 در ديدار خانگي برابر پاختاکور ازبکستان به تساوي يک-يک دست يافت.

پرسپوليس در آغاز بازي غافلگير شد و خيلي زود دروازه خود را باز شده ديد. البته تصاوير آهسته نشان مي دادند که اين گل در شرايط آفسايد و خطا به ثمر رسيده است. پس از گل سرخ ها جلو کشيدند و چند بار هم روي دروازه پاختاکور خطرساز ظاهر شدند اما ضربه ترابي و عليپور راهي به دروازه پيدا نکردند. سرانجام در دقيقه 25 ضربه ديدني ماريو بوديمير به تور دروازه پاختاکور چسبيد. بوديمير در ادامه نيز درخشان ظاهر شد و نشان داد که از تکنيک بالايي بهره مي برد. با اين حال تسلط 40 دقيقه اي قرمزها بر بازي تنها به يک گل منجر شد تا آن ها به نيمه دوم اميدوار باشند.

شاگردان برانکو ايوانکوويچ که در نيمه نخست نمايش خوبي داشتند، در نيمه دوم نتوانستند بازي هميشگي را ارائه کنند. هافبک هاي پرسپوليس به هيچ عنوان نتوانستند دو مهاجم تيم را تغذيه کنند و همين موضوع باعث کمتر شدن موقعيت هاي گل شد. تنها ضربات در چارچوب بازيکنان با شوت هاي از راه دور و آرام بود که ثمري نداشت. همچنين کاميابي نيا يک ضربه سر خطرناک زد که تبديل به گل نشد.

مهم ترين اتفاق مسابقه در دقيقه 5 بازي رخ داد. جايي که پس از اشتباه شجاع خليل زاده، سانتر بازيکنان پاختاکور به مهاجم شماره 10 اين تيم رسيد و او با خطا ضربه سر خود را زد و سپس بيکمائف در موقعيت آفسايد موفق به گلزني شد. اين گل تا پايان مسابقه نيز بازي را تحت الشعاع خود قرار داد.


دقايق حساس:

 

دقيقه 8: پاس ماريو بوديمير به مهدي ترابي رسيد و او پس از دريبل بازيکن پاختاکور، ضربه اش را زد که با واکنش ديدني گلر حريف همراه شد.
دقيقه 45: شوت ديدني صدرالدين عبدالله‌اف با واکنش عليرضا بيرانوند به بيرون رفت.
دقيقه 52: بوديمير با قدرت بدني توپ را در اختيار گرفت و به روي دروازه پاختاکور ارسال کرد اما دروازه بان تيم ميهمان با واکنش خوب مانع از گلزني شد.
دقيقه 54: سانتر بشار رسن از روي نقطه کرنر و ضربه سر کمال کاميابي نيا از کنار دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 72: شوت آرام علي عليپور در دستان دروازه بان پاختاکور قرار گرفت.
دقيقه 73: سانتر خطرناک بازيکنان پاختاکور موقعيت گلي را روي دروازه پرسپوليس به وجود آورد که با ضربه بازيکنان ازبک به بيرون رفت.
دقيقه 80: شوت آرام بشار رسن در اختيار سنجايف قرار گرفت.
پرسپوليس 0 پاختاکور 1 (بيکمائف): بيکمائف موفق شد دروازه پرسپوليس را باز کند. اشتباه شجاع خليل زاده باعث شد تا پاختاکوري ها موقعيت خوبي داشته باشند. در ابتدا ضربه آن ها به تير دروازه خورد و سپس بيکمائف موفق شد دروازه را باز کند.
پرسپوليس 1 پاختاکور 1 (ماريو بوديمير): ماريو بوديمير پس از حمل توپ چند لحظه اي در محوطه جريمه حريف، با شوتي ديدني دروازه حريف را باز کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار