رییس تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: 12هزار کلاس در قالب یکهزار و 270 مدرسه در استان برای اسکان مسافران و مهمانان فرهنگی در ایام نوروز 98 اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۲۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 04 March 2019

به گزارش تابناک، آذرکیوان امیرپور افزود: از این تعداد افزون بر 700 مدرسه در کلانشهر اصفهان برای میزبانی از مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده است.
وی اظهارداشت: اسکان 98 مانند سال های قبل براساس درجه بندی کلاس های الف ، ب، ج انجام می شود.
مدارس گروه 'الف'، به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون اختصاصی باشد.
مدارس گروه 'ب' به مدارسی گفته می‌ شود که دارای اتاق‌ هایی مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا باشد. مدارس گروه 'ج' به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به فرش یا موکت و حتی الامکان پتو بوده و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون به صورت مشترک باشد.
رییس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه ستادهای اسکان مسافران نوروزی به صورت شبانه روزی پذیرای مسافران خواهند بود، گفت: خانه های معلم با امکانات رفاهی مطلوب آماده خدمت رسانی به مسافران هستند. 
وی با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی برای برنامه ریزی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان بیان کرد: در زمان حاضر هشت کمیته روابط عمومی، تدارکات، مالی، ارزیابی، فن آوری، تعاون و حراست در ستاد فعال شده است تا سفری خوب و مطلوب برای مسافران و میهمانان نوروزی فراهم کنند.
امیرپور با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به فرهنگیان وظیفه اصلی ستاد اسکان فرهنگیان است، گفت: ارائه خدمات به سایر مهمانان نوروزی فقط به درخواست ستاد اسکان و در ایام پیک سفر انجام می شود.
وی یادآور شد: مسافران می توانند از دو نرم افزار برای مکان یابی و استقرار در مدارس استفاده کنند.
رییس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: سال گذشته فرهنگیان از حدود 83 درصد ظرفیت ستاد اسکان استفاده کردند و کارمندان دولتی 15 درصد و حدود 2 تا سه درصد استفاده کنندگان از خدمات اسکان افراد متفرفه و آزاد بودند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون 41 ستاد اسکان در نواحی و مناطق استان اصفهان به مهمانان نوروزی خدمات رسانی می کنند و یک ستاد مرکزی و هدایت نیز در اداره کل آموزش و پرورش مستقر شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار