کد خبر: ۷۲۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 02 March 2019

پرسپولیس بعد از پاختاکور، به ترتیب در روزهای 21،17 و 25 روز یعنی هر چهار روز یک بار باید خارج از خانه بازی کند و تا دربی 10 فروردین هوادارانش را نمی‌بیند.

 

با توجه به برنامه‌ریزی لیگ برتر و دو بازی آسیایی پیش‌روی قرمزها تا پایان سال جاری، هواداران پرسپولیس بعد از بازی با پاختاکور تا دربی برگشت نمی توانند مسابقات تیم محبوب‌شان را در خانه تماشا کنند. پرسپولیس بعد از بازی با پاختاکور برای 25 روز با هوادارانش خداحافظی خواهد کرد.

این تیم سه‌شنبه همین هفته اولین بازی آسیایی‌اش را مقابل پاختاکور ازبکستان برگزار خواهد کرد که به نظر می‌رسید با حکم ای‌اف‌سی از داشتن تماشاگر محروم است اما این حکم تعلیقی اعلام شده و با اولین خطای هواداران، در بازی‌های بعدی اعمال خواهد شد.

پرسپولیس بعد از پاختاکور به ترتیب در روزهای 21،17 و 25 روز یعنی هر چهار روز یک بار باید خارج از خانه بازی کند. بازی اول در قائمشهر مقابل نساجی، بازی دوم در دوحه مقابل السد و بازی سوم در رشت مقابل سپیدرود برگزار می‌شود که با توجه به سفرهای تیم، بازیکنان فرصت کمی برای ریکاوری و تمرین خواهند داشت.

بعد از بازی 25  اسفند تا دربی 10 فروردین، پرسپولیس بازی ندارد و هواداران برای دیدار دوباره با تیم محبوب‌شان باید تا آن موقع منتظر بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار