جلسه کارگروه زلزله استان اصفهان با حضور تیم تخصصی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و همچنین جمعی از مسئولین و کارشناسان استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 02 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی،جلسه کارگروه زلزله استان اصفهان با حضور تیم تخصصی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و همچنین جمعی از مسئولین و کارشناسان استان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه که مدیرکل بحران استان اصفهان و مدیر کل فرودگاه اصفهان نیز حضور داشتند، علی بیت اللهی رئیس بخش زلزله شناسیمهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن شهرسازی ضمن ارائه نکاتی مهم از وضعیت سطح آب زیرزمینی در اصفهان و دشت های شمالی آن، بر لزوم توجه جدی به بحث فرونشست در استان تاکید نمود. 
در پایان جلسه، پس از تبادل نظر با کارشناسان سازمان هایی نظیر آب منطقه ای و جهاد کشاورزی اصفهان، مقرر شد با حفر چاه های پیزومتر جدید در مناطق مورد نظر، تغییرات سطح آب زیرزمینی با دقت مورد پایش قرار گرفته و راهکارهای مهندسی و کاربردی جهت مقابله با گسترش فرونشست و آسیب های ناشی از آن اتخاذ گردد. 
همچنین مقرر شد تا در آینده نزدیک با حضور رئیس بخش زلزله شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات، کارگاه آموزشی با موضوع فرونشست برای کارشناسان و مهندسین فرودگاه بین المللی اصفهان برگزار گردد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار