رییس فدراسیون:
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در هر موفقیت و مدا‌ل‌آوری ورزشکاران رد پای فدراسیون پزشکی ورزشی را دید.
کد خبر: ۷۱۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 27 February 2019

دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی استان که امروز در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: مجموعه فدراسیون، کار خدماتی و پشتیبانی برای سایر ورزش‌ها است. ما فدراسیون مدال‌آوری نیستیم و در حوزه قهرمانی و همگانی فعالیت نداریم ولی می‌توان در هر موفقیت و مدا‌ل‌آوری ورزشکاران رد پای فدراسیون پزشکی ورزشی را دید.

وی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی پا به پای جامعه ورزش است و از قافله عقب نیست و همه اذعان دارند که فدراسیون تاکنون پشتیبان خوبی بوده است و امیدوارم در سلامت ورزشکاران بخش همگانی و قهرمانی پشتیبان قوی‌ای باشیم. تلاش ما این بوده است که ورزشکاران به ویژه ورزشکاران حرفه‌ای بدون دغدغه ورزش کنند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: اگر ورزشکاران ما دچار مصدومیت شوند، پناهگاهی به نام فدراسیون پزشکی ورزشی وجود دارد که می‌توانند با مراجعه به آن خدمات لازم در راستای بهبودی را دریافت کنند. تمام دغدغه ما حمایت از ورزشکاران است که تا این لحظه این مهم اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که دسترسی آسان به کارت خدمات درمانی وجود دارد، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در سال 98 خدمات بیشتری به ورزشکاران ارائه شود تا آن‌ها مشکلی برای درمان نداشته باشند.

نوروزی بیان کرد: برخی استان‌ها به دنبال این هستند که فضای سخت‌افزاری و فیزیکی خود را گسترش دهند، ولی سال بعد می‌بینیم که اقدامات مقرون به صرفه نیست. پس باید از تمامی امکانات به خوبی استفاده کنیم و جامعه ورزش نیز به این امکانات دسترسی داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار