نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، درگذشت آیت الله محمد مومن عضو فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۱۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 23 February 2019

به گزارش تابناک، در پیام آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد که روز شنبه منتشر شد، آمده است: رحلت عالم فرزانه، روحانی انقلابی، عالم عامل، همراه دیرین نظام و رهبری، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان حضرت آیت الله حاج شیخ محمد مومن رضوان الله تعالی علیه موجب تاثر و تالم گردید.
وی خاطر نشان کرد: این استاد اخلاق، پیش از انقلاب با عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در مبارزات علیه رژیم منحوس پهلوی نقش موثری داشتند.
ادامه پیام عضو مجلس خبرگان رهبری حاکیست: این فقیه پارسا، پس از انقلاب اسلامی نیز در سنگرهای مختلف، عمر با برکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و آرمان های انقلاب اسلامی، سپری و شاگردان و علاقه مندان فروانی را از فیض وجود خویش بهره مند کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد در پیام خود، درگذشت آیت ‌الله حاج شیخ محمد مؤمن را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه بیت شریف و ملت عزیز تسلیت گفت و آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید صبر و اجر جزیل برای کلیه بازماندگان را از درگاه حق مسألت ‌کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار