مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کارت ملی از ابتدای طرح تا کنون در استان اصفهان صادر شده که به عبارتی بیش از ۸۰ درصد مردم اصفهان دارای کارت ملی هوشمند هستند.
کد خبر: ۷۱۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 23 February 2019

به گزارش تابناک، حسین غفرانی با اشاره به اعتبار کارت ملی طرح قدیم تا پایان سال جاری اظهار داشت: افرادی که هنوز ثبت نام نکرده اند، هر چه زودتر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
ویافزود: تا کنون تصمیمی از سوی دولت برای تمدید زمان درخواست کارت ملی هوشمند صادر نشده و طبق آخرین دستور، افراد تا پایان سال جاری مهلت ثبت نام دارند.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 80 درصد از جامعه هدف استان اصفهان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند، اظهار داشت: افرادی که تا کنون برای تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده اند، هر چه زودتر به مراکز صدور مراجعه کنند چرا که عدم مراجعه آنها، نتیجه­ای به جز تاخیر در کار خدمات رسانی، عدم اجرای کامل پروﮊه و ایجاد مشکل برای خود مردم در بر نخواهد داشت.
وی درباره روند صدور کارت ملی هوشمند تصریح کرد: کسانی که برای دریافت کارت ملی هوشمند، پیش ثبت نام کرده اند، برای ادامه فرایند به مراکز مراجعه کنند در غیر این صورت نوبت آنها از بین خواهد رفت.
غفرانی با اشاره به مزایای دریافت کارت ملی هوشمند گفت: کارت ملی هوشمند، تکمیل کننده چرخه دولت الکترونیک است و کشورهایی که از آن استفاده کرده­اند، مزایای بی ­نظیری در متن و عملکرد این کار تجربه کرده ­اند.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار