رئیس نظام پزشکی استان اصفهان گفت: بیشترین شکات و پرونده های قضایی تشکیل شده برای پزشکان در این استان مربوط به عمل های زیبایی است.
کد خبر: ۷۱۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 20 February 2019

به گزارش تابناک، عباسعلی جوادی با بیان اینکه پس از عمل های زیبایی، بیشترین شکایت ها را در بخش دندانپزشکی دریافت کرده ایم، تصریح کرد: بیشتر پروندهای تشکیل شده در این ارتباط مربوط به کم کاری پزشک یا قصور پزشکی نیست بلکه گران بودن خدمات ارائه شده دلیل شکایت ها بوده است. 
وی آمار پرونده های تشکیل شده مربوط به تخلف پزشکان در نظام پزشکی اصفهان را حدود 250 فقره اعلام کرد و گفت: وسایل و تجهیزات پزشکی در دو بخش زیبایی و دندانپزشکی گران است و در مواردی این موضوع اختلاف هایی را بین پزشک و بیمار بوجود می آورد. 

*** بیش از 90 درصد پزشکان اصفهان از پایانه فروشگاهی استفاده می کنند
رئیس نظام پزشکی استان اصفهان درباره مکلف شدن تمامی صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی به استفاده از پایانه فروشگاهی از ابتدای سال 98 که امروز در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، گفت: بیش از 2 سال است که اغلب پزشکان اصفهان برای رفاه حال بیماران در مطب های خود از پایانه فروشگاهی (کارتخوان) استفاده می کنند. 
جوادی اظهارداشت: هم اکنون بیش از 90 درصد پزشکان استان اصفهان در مطب های خود از پایانه های فروشگاهی استفاده می کنند و شاید کمتر از یک درصد آنها برای استفاده از این تجهیزات مقاومت می کردند. 
وی با بیان اینکه پزشکان اصفهانی برای استفاده از پایانه فروشگاهی در مطب های خود مخالفتی نداشتند، گفت: مطالبی که پیش از این درباره مقاومت پزشکان برای استفاده از پایانه فروشگاهی به منظور فرار مالیاتی مطرح شده، بیشتر تبلیغات منفی علیه این قشر و به دور از حقیقت بوده است. 
رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان در عین حال تصریح کرد: ممکن است در هر قشری، شماری اندک تخلفاتی انجام دهند اما نباید آن را به کل آن جامعه نسبت داد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار