نماینده فدراسیون:
نماینده فدراسیون هندبال گفت: برگزاری لیگ های منظم در تمام رده های سنی در چارچوب مقررات با همکاری باشگاه ها و همراهی هیات ها موجب تقویت تیم ملی است.
کد خبر: ۷۱۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 19 February 2019

مسعود توکلی در حاشیه پیکارهای مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور افزود: لیگ های هندبال ارتقای این رشته و شناسایی استعدادها و معرفی بازیکنان برتر را به همراه دارد.
وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی در کنار لیگ ها و استعدادیابی توسط فدراسیون بر حسب ضرورت در استان های کشور برگزار که با استقبال همراه بوده است.
نماینده فدراسیون هندبال به ارزیابی فنی پیکارهای هندبال لیگ کشور به میزبانی باشگاه پیشگامان اشاره کرد و بیان داشت: این رقابت ها بنحو مناسب و خیلی فنی با همکاری هیات و باشگاه میزبان برگزار شد.
مسعودی اظهار داشت: مرحله نهایی رقابت ها با حضور چهار تیم برتر لیگ دسته اول به زودی در یکی از استان ها که زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می شود برگزار می شود.
وی گفت: در پایان 2 تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر هندبال قهرمانی باشگاه هاتی کشور در فصل آینده در سال 1398 را کسب می کنند.
مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور به مدت سه روز در سالن عدالت یزد برگزار شد که در پایان به ترتیب تیم های پیشگامان یزد، زغال سنگ طبس و ماهشهر خوزستان اول تا سوم شدند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار