به دنبال حوادث مرگبار اخیر؛
فرماندار تفت تفرجگاه سخوید را غیراستاندارد دانست و گفت: به دنبال حوادث مرگبار چند روز اخیر، پیست سخوید در شهرستان تفت ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 19 February 2019

«محمد محامدی» پیرامون مشکلات تفرجگاه سخوید اظهار کرد: لطف خداوند شامل مردم شهرستان تفت شد و با بارش نعمت باران و برف در این منطقه به ‌ویژه در منطقه تفرجگاه سخوید شاهد حضور مردم از سراسر استان هستیم .

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران مقرر شد با حضور نیروهای انتظامی، پلیس‌راه، اورژانس و هلال‌احمر در این منطقه و برنامه‌ریزی لازم از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

فرماندار تفت گفت: با توجه به استاندارد نبودن این تفرجگاه برای انجام ورزش‌های زمستانی و نبود ایمنی لازم متأسفانه در روزهای گذشته شاهد مصدومیت تعدادی از همشهری‌ها و هم استانی‌های عزیز بودیم که لازم است گردشگران رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند .

محامدی تصریح کرد: با توجه به گنجایش محدود منطقه و برنامه‌ریزی صورت گرفته از ساعت 13 تا 21 روز جمعه سوم اسفندماه مسیر تفرجگاه سخوید به سمت جاده‌ فیض‌آباد یک‌طرفه خواهد شد و در ساعت مذکور هیچ وسیله نقلیه‌ای حق حرکت به سمت سخوید را ندارد و فقط مسیر برگشت به تفت و یزد بازخواهد بود .

این مسئول در پایان با بیان این که واگذاری این منطقه به بخش خصوصی یکی از اولویت‌های‌ مدیریت شهرستان است، خاطرنشان کرد: با توجه به متقاضی نبودن بخش خصوصی به دلیل مقرون‌به‌صرفه نبودن تا چند ماه آینده این تفرجگاه به شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش نیر واگذار می‌شود.

گفتنی است؛طی بارندگی باران و برف در چند روز اخیر پیست اسکی سخوید در شهرستان تفت از استان یزد راه‌اندازی شد که متأسفانه در روزهای ابتدایی آغاز فعالیت این پیست به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم تعدادی از افراد قطع نخاخ و ضربه مغزی شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار