مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین بزرگداشت نخستین سالگرد 66 جانباخته سانحه دلخراش پرواز تهران - یاسوج روز چهارشنبه هفته جاری در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 18 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید محمد تقوی اظهار داشت: این آیین باشکوه با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی استاندار استان، خانواده های جانباختگان، سایر مسئولان و مدیران، عوامل اجرایی و امدادی و قشرهای مختلف مردم در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در طول هفته جاری نیز آیین های گرامیداشت و خودجوش مردمی برگزار خواهد شد، افزود: امروز و با حضور خانواده های جانباختگان، قشرهای مختلف مردم و اصحاب رسانه آیین باشکوه گرامیداشت 66 مسافر و جانباخته این سانحه هوایی در فرودگاه شهر یاسوج برگزار شد.
تقوی بیان کرد: علاوه بر برگزاری آیین باشکوه برای خانواده های دغدار این سانحه هوایی در روز چهارشنبه هفته جاری، در آینده ای نزدیک نیز با حضور برخی مقام های کشوری و استانی از تمامی عوامل اجرایی و امدادی اعم از جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران، اورژانس، پزشکی قانونی، رسانه ها، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شود.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 66 مسافر و خدمه پروازی ساعت هشت صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه 1396 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در کوه دنا سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای.تی.آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی دنا سقوط کرد.
این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می ‌داد که در هر نوبت به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جابه جا می‌ کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار