رئیس هیئت ووشوی استان قم از پایان کار بانوان ووشوکار قم در لیگ برتر با رتبه سوم در مرحله گروهی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، محمدزاده اظهار داشت: مرحله گروهی لیگ برتر ووشوی بانوان به پایان رسید و ۴ تیم برتر از ۲ گروه این مسابقات راهی مرحله نهایی شدند و تیم ووشوی استان قم نیز با وجود این که به مرحله نهایی نرسید اما عملکردی قابل قبول در این مسابقات داشت.

وی افزود: تیم ووشوی بانوان قم در آخرین دیدار خود در این مسابقات در آکادمی ووشو ورزشگاه آزادی ۴ بر صفر هیئت کردستان را شکست داد و در جدول دور گروهی پس از تیم‌های قدرتمند و مدعی قهرمانی این گروه، سپاهان اصفهان و کارون اروند خرمشهر سوم شد.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: فاطمه سلیمانی، یگانه بولاغی، سحر زارعی سینا، سمیه اسماعیل زاده، پریسا باغی و یاسمین پیوستی ترکیب تیم هیئت ووشوی قم در دور پایانی مرحله گروهی لیگ برتر را تشکیل دادند.

محمدزاده اظهار داشت: هدف از حضور تیم هیئت ووشوی قم در لیگ برتر بانوان کسب نتیجه نبود و اگر چنین هدفی داشتیم باید از ووشوکاران بومی چشم پوشی می‌کردیم و به سراغ غیر بومی‌ها می‌رفتیم اما ترجیح بر این بود که ووشوکاران جوان و بومی قم تجربه کسب کنند و میدان ببینند.

وی عنوان کرد: ووشوی قم در سال‌های گذشته در لیگ برتر بانوان غیبت داشته است اما امسال با وجود تنگناهای مالی و نبود حامی مالی توانستیم تیم را وارد لیگ برتر کنیم و حضور مداوم در لیگ برتر به تدریج سطح ووشوی بانوان در قم را بالا می‌برد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار