رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت : گردنه کلوسه فریدونشهر روز شنبه به دنبال بارش سنگین برف و کولاک 24 ساعت گذشته تا اطلاع ثانوی مسدود است.
کد خبر: ۷۱۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 16 February 2019

به گزارش تابناک، مرضیه فراست با اشاره به بارش سنگین برف و کولاک شدید ارتباط روستاهای کلوسه، وستگان، کاهگان علیا وسفلی، دورک، کاهگانک، وزوه با مرکز فریدونشهر قطع شده گفت : راهداران در صورت مساعد شدن هوا برای بازگشایی راه های ارتباطی این روستاها با مرکز شهرستان تلاش می کنند.
رئیس مرکز مدیریت راه ها‌ی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهارداشت : اکنون بارش برف در محورهای سمیرم- شهرضا و سمیرم- یاسوج همراه با بارش و لغزنده است.
فراست با بیان این که بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بارش ها تا اواخر امروز شنبه در مناطق غربی استان ادامه دارد، گفت: با توجه به لغزندگی جاده ها به رانندگان توصیه می شود با رعایت احتیاط کامل رانندگی کنند.
وی با تاکید بر خودداری مردم از سفرهای غیر ضروری در مناطق کوهستانی هشدار داد: رانندگان قبل از حرکت از آخرین وضعیت محورهای غرب و جنوب استان مطلع شوند و به علت لغزندگی جاده ها تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار