مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون راه ارتباطی نیمی از روستاهای استان اردبیل بازگشایی شده است، افزود: راه ارتباطی 450 روستا نیز هنوز مسدود بوده و بازگشایی ادامه دارد.
کد خبر: ۷۱۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 16 February 2019
  
علی رحمتی در گفتگو با ایسنا منطقه اردبیل اظهار کرد: از شب گذشته راهداران استان با تلاشهای شبانه روزی خود مسیر تمام محورهای مواصلاتی استان را بازگشایی کرده‌اند بطوریکه تردد در تمامی مسیرهای اصلی و فرعی استان هم اکنون در جریان است . 
 
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نمک پاشی و برف‌روبی محورها از ساعات اولیه شب گذشته انجام شده و تنها بخشی از راه‌های روستایی مسدود است که بازگشایی آنها نیز در جریان است. 
 
رحمتی با بیان اینکه از شب گذشته 165 نفر در محورهای استان توسط راهداران امداد رسانی شده است، گفت: جهت تردد در محورهای کوهستانی داشتن زنجیرچرخ الزامی است و هم‌استانی‌ها قبل از سفر نیز آخرین وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل جویا شوند. 
 
به گزارش ایسنا، بارش برف در اغلب مناطق و شهرستان‌های استان اردبیل از دیروز بعد از ظهر آغاز شده و در حال حاضر شاهد تداوم بارش برف در محورهای کوهستانی به‌ویژه در گردنه‌های حیران، صایین، الماس،کجل و محور رضی گرمی هستیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار