کد خبر: ۷۱۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 16 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی پیش از ظهر شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با تلاش خستگی‌ناپذیر عوامل راهداری تمامی محورهای اصلی مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی بر اجتناب از انجام سفرهای غیرضروری تاکید کرد و افزود: برای تردد در جاده های استان به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی برف‌گیر، برخورداری از زنجیر چرخ و لوازم ایمنی مورد نیاز بوده تا با رعایت نکات ایمنی سفر مطمئنی را تجربه کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: پیش از تردد در گردنه‌های کوهستانی و اطلاع از وضعیت جاده‌ها، تماس با سامانه مرکز مدیریت راهداری از طریق شماره ۱۴۱ می‌تواند جدیدترین اطلاعات و اخبار را در اختیار مسافران قرار دهد.

رحمتی در ادامه تاکید کرد: نمک مورد نیاز استان اردبیل انبار شده و برای برف روبی و نمک پاشی در محورها با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

وی یادآور شد: بارش‌ها که از عصر جمعه در نواحی و مناطق مختلف استان شدت گرفته بود با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی عوامل راهداری امدادرسانی و بازگشایی مسیر انجام پذیرفت تا در این مدت خدمات درخور تحسینی را از سوی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار