رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان که امسال برای اولین بار برگزار می‌شود، این توانایی را دارد که نقطه عطفی در زمینه سینما و اهالی سینما در اصفهان باشد.
کد خبر: ۷۱۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 16 February 2019

به گزارش تابناک، مهدی احمدی فر اظهار کرد: نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان که امسال برای اولین بار برگزار می‌شود، این توانایی را دارد که نقطه عطفی در زمینه سینما و اهالی سینما در اصفهان باشد.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه سرمایه گذاری در رشته های هنری اصفهان پویایی می‌شود، گفت: لیاقت اصفهان این است که هنرمندان حوزه سینما و انیمیشن مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرند و رویداد نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان قطعا آغاز پرشوری بر این باور است.

وی تصریح کرد: در بحث آمایش سرزمینِ این استان هنرخیز و به تعبیر بهتر مهد هنر، در بخش های اقتصادی و اجتماعی متاسفانه توجه و نگاه اصلی به توسعه در زمینه هایی معطوف شده که نیاز به سرمایه گذاری های سنگین و طولانی مدت دارد و فراهم کردن بعضی بسترها یا ممکن نیست و یا معقول نیست.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: توجه و سرمایه گذاری در زمینه ها و رشته های هنری باتوجه به زیرساخت های فراوان و استعدادهای پرتعداد استان اصفهان نه تنها بودجه های کلان طلب نمی‌کند بلکه در بازه زمانی کوتاه تری سبب نتیجه بخشی و پویایی می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه هنری اصفهان در اولین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان با غرفه اختصاصی خود حضور دارد و در بخش پیچینگ و داوری‌های نمایشگاه همکاری خواهد داشت، تاکید کرد: استحقاق و لیاقت اصفهان به طور قطع و یقین این است که هنرمندان حوزه سینما و انیمیشن مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرند و رویداد icinex قطعا آغازی پرشوری بر این باور است، بر این اساس حوزه هنری اصفهان نیز وجهۀ همت خود قرار داده که در این راستا تلاش کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار