سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی اصفهان گفت : بیشترین تعداد کتابخانه های عمومی کشور مربوط به این استان به تعداد 300 باب است.
کد خبر: ۷۱۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 15 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، امیر هلاکویی روز جمعه در آیین چهل قلم و تجلیل از اهالی قلم متعهد و برجسته در کتابخانه عمومی صائب با بیان اینکه 183 باب کتابخانه نهادی، 120 کتابخانه مشارکتی و پنج باب کتابخانه مستقل در اصفهان فعالیت دارد، افزود: سه میلیون و 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه های استان در قالب 10 رده بندی در اختیار مردم قرار دارد.
وی با اشاره به این که سالانه 10 هزار برنامه در کتابخانه های عمومی استان اجرا می شود، تصریح کرد: سه حوزه برای فعالیت ها تعریف کرده ایم که این سه حوزه براساس ایجاد انگیزه، ایجاد دسترسی و ایجاد مهارت است.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان بیان کرد: در قالب ایجاد انگیزه نهاد کتابخانه ها طرح چهل قلم را در راستای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اجرا کرده است.
وی با اشاره به اهداف نهاد کتابخانه ها ادامه داد: در این نهاد 2 میلیون عضو و 40 میلیون جلد کتاب برای هر سلیقه ای داریم که بخشی از آن ها در اختیار کتابفروشی ها و توزیع کنندگان قرار دارد که گام مهمی برای پیدا کردن حلقه مفقوده ارتباط بین نویسندگان و کتابخانه هاست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار