رئیس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه سمنان :
به گزارش دانشگاه سمنان ، رئیس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه سمنان از کسب رتبه دوم مرکز آپا سمنان در مسابقه فتح پرچم ملی خبر داد .
کد خبر: ۷۱۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 13 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ، دکتر مجید افصحی با اعلام این خبر گفت : این مسابقات با  حضور ۱۱۴ تیم (شامل 17 تیم از مراکز آپا و ۹۹ تیم مستقل) ، بیستم بهمن به همت مرکز آپا دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد که  مرکز آپا سمنان توانست رتبه دوم را در بین مراکز آپا و رتبه دوازدهم را در بین تمامی شرکت‌کنندگان کسب نماید .
دکتر افصحی با بیان اینکه ششمین مسابقه ملی فتح پرچم ازمجموعه رویدادهای ششمین جشنواره ملی افتا است و تیمهای شرکت کننده به صورت برخط با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود : متخصصان امنیت فناوری اطلاعات و تیم های امنیت سایبری کشور و نیز مراکز تخصصی رسیدگی به حوادث رایانه ای به همراه علاقه مندان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند.

وی ،  وب ، شبکه ، رمزنگاری، مهندسی معکوس، کشف آسیب پذیری و جرم شناسی رایانه ای را از محورهای این مسابقه اعلام کرد و گفت : مسابقه فتح پرچم   (CTF) یکی از جذاب ترین مسابقات مهارتی دانشگاهی و مانور شبیه‌سازی‌شده در فضای سایبری محسوب می‌شودکه در آن متخصصان فناوری‌اطلاعات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


رئیس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه سمنان کشف و پرورش استعدادهای جدید در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و رشد و شکوفایی توانایی دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار