تفاهم نامه مشترک با اتحادیه تولیدکنندگان فرش دستباف تبریز:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در تشریح تفاهم نامه مشترک با اتحادیه تولیدکنندگان فرش دستباف تبریز گفت: این تفاهم نامه با هدف ارائه خدمات ویژه فنی، آموزش مهارتی و صنفی به قالیبافان تحت حمایت منعقد شده است.
کد خبر: ۷۱۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 13 February 2019

 به گزارش تابناک تبریز، یونس فاتح معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم نامه مشترک با اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف تبریز خبر داده و گفت: این تفاهم نامه با هدف ارائه خدمات ویژه فنی، آموزش مهارتی و صنفی به قالیبافان تحت حمایت منعقد شده است.
وی توانمندسازی مددجویان و حمایت از کار و تولید ایرانی را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرده و افزود: با اجرای این تفاهم نامه و همکاری دوجانبه با اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف تبریز، تلاش می شود تا از منابع موجود در حمایت از اشتغال مددجویان استفاده بهینه شود.


فاتح ادامه داد: در این تفاهم نامه بدنبال تحقق هم افزایی و بهره گیری حداکثری دو مجموعه هستیم تا بسترهای مناسب در راستای آموزش و ارتقای سطح مهارتی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش ایجاد شود.
وی در تشریح تعهدات کمیته امداد استان، گفت: شناسایی و ارائه مشاوره شغلی لازم به مددجویان واجدشرایط و معرفی آنها به اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف تبریز جهت برگزاری دوره آموزشی، پیگیری روند خدمات گیری مددجویان، برگزاری همایش فصلی و سالانه در حوزه فرش ویژه مددجویان و ایجاد بستر لازم برای نظارت از طرح های قالیبافی مددجویان در راستای ارتقای کیفیت، از تعهدات کمیته امداد استان است.
معاون اشتغال کمیته امداد استان افزود: پذیرش هنرجویان معرفی شده و ارائه آموزش، برگزاری آزمون و صدور کارت مهارت قالیبافی و بسترسازی خیرین جهت خرید تولیدات مددجویان از جمله تعهدات اتحادیه است.
وی تشکیل کارگروه مشترک از نمایندگان طرفین جهت بررسی چگونگی ارائه خدمات را از دیگر تعهدات دو طرف عنوان کرده و گفت: مقرر شده نمایشگاه های مشترک عرضه مستقیم قالیبافی نیز برپا شود و همچنین همکاری و مشارکت جهت حمایت از طرح های نوآورانه در حوزه فرش صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار