مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با توجه به بارش باران و برف در بسیاری از نقاط این استان، گفت: تمام محورهای اصلی مواصلاتی این استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۷۱۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 12 February 2019

تابناک فارس به نقل از شما نیوز: علیرضا سیاهپور اظهار داشت: ۹۰۰ نیروی راهداری به همراه حدود ۵۷۰ دستگاه انواع خودرو‌های سبک، سنگین و نیمه سنگین در تمام محور‌های استان به ویژه محور‌های برف گیر و گردنه‌ها که عمدتا در بخش‌های شمال و شمال غرب استان بود حضور مستمر داشتند.

او افزود: به رغم شدت بارش ها، هیچگونه انسدادی در هیچ یک از محور‌های اصلی و فرعی استان ایجاد نشد و به جز در محور سپیدان – بوان که به علت بارش حدود ۴۰ سانتیمتری برف تردد به کندی انجام می‌شد، در سایر محور‌ها تردد خودرو‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
راهدل

وی بیان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها شاهد ریزش‌های بسیاری در محور‌های استان بودیم که با استقرار نیرو‌های راهداری و انجام سریع ریزش برداری توسط آنها، این ریزش‌ها منجر به مسدود شدن محور‌ها و ایجاد ترافیک نشد.
وی ادامه داد: عکسی که در شبکه‌های مجازی از سقوط یک تخته سنگ بزرگ در وسط یک جاده منتشر شده مربوط به محور یاسوج – بابامیدان در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی افزود: همچنین طی ۴۸ ساعت گذشته با کمک نیرو‌های راهداری و هلال احمر، کار امداد رسانی به بسیاری از خودرو‌های عبوری انجام شد.

وی تصریح کرد:با توجه به کاهش دما در برخی نقاط و به منظور جلوگیری از یخ زدگی، کار نمک پاشی در برخی محور‌ها همچنان ادامه دارد و به رانندگان توصیه می‌شود که با توجه به احتمال یخ زدگی محور‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار