دکتر عباس رضایی در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم سراسر استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۱۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 11 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام تشکر استاندار اصفهان بدین شرح است:درود به پیشگاه تمامی مردم فرهیخته و ارجمند در سراسر استان اصفهان
راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، نماد راستین همبستگی و دلبستگی، تجلی عشق و آفرینش و تبلور اراده تزلزل ناپذیر شما مردم قهرمان و شهیدپرور در صیانت از ارزش های ماندگار انقلاب، حفظ عزت و شرف ملی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
با لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) میثاق و میعادی بس شورآفرین، دلپذیر، با نشاط و سرنوشت ساز در این روز تاریخی که مقارن با چهلمین سالگرد انقلاب بود، رقم خورد و بدین ترتیب اقتدار افول ناپذیر ایران و ایرانی و نیز پایداری نظام بیش از پیش در نزد جهانیان آشکار گردید. و به راستی چه زیبا و شوق انگیز است آنگاه که شور انقلابی با وحدت و شعور ملی در هم می آمیزد تا شکوه جاودانه عشق به ماندگارترین ارزش های دینی و فرهنگی، انسان را به وجد آورد. 
پس شرط عدل، انصاف و خرد می دانم که حضور سبزتان را در نمایش اقتدار ملی، علیرغم محاصره اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان اصفهان ، صمیمانه سپاس بگویم و مراتب قدردانی خویش را ابراز دارم.
دلهاتان لبریز از نور امید و همواره خرد یارتان باد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار