معاون وزیر دفاع کشور در جمع مردم پرشور لنگرود؛
تابناک / معاون وزیر دفاع کشور در جمع مردم پرشور لنگرود در راهپیمایی امروز ، 22بهمن از تامین 85درصد از نیازهای نظامی وانتظامی از صنایع دفاعی داخلی خبرداد و گفت: امروز شهید املاکی،شهید حسن پور ،شهیدان اصغری خواه،لاهوتی ،عبدالکریمی و همه شهدای لنگرود خوشحالند بعداز 40سال خستگی راه انقلاب همچنان بانشاط وشور و شعف باهمان فریاد انقلابی امروز دشمنان را ناامید کردید.
کد خبر: ۷۱۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 11 February 2019

تابناک / معاون وزیر دفاع کشور در جمع مردم پرشور لنگرود در راهپیمایی امروز ، 22بهمن از تامین 85درصد از نیازهای نظامی وانتظامی از صنایع دفاعی داخلی خبرداد و گفت: امروز شهید املاکی، شهید حسن پور ، شهیدان اصغری خواه، لاهوتی ، عبدالکریمی و همه شهدای لنگرود خوشحالند و بعد از 40سال همچنان بانشاط و شور و شعف و با همان فریاد انقلابی دشمنان را ناامید کردید.

 

 

امروز 85 درصد نیازهای نظامی ما از صنایع دفاعی داخل تامین میشود

 

 

سردار رضا طلایی افزود: این انقلاب امروز پیوستگی نسلی پیدا کرده است و امروز از نسل اول انفلاب تا سوم و چهارم که ایندگان انقلاب ما هستند، حضور دارند.

وی علت راه اندازی جنگ تجاری امریکا را در جهان سرکوب کردن نارضایتی‌های پنهان وجدی داخل امریکا عنوان کرد وگفت:امریکا امروز بخاطر جلوگیری ازجریان مخالفین ضد سرمایه داری داخلی که بسیار جدی است دردنیا جنگ تجاری و اقتصادی راه انداخته تا درداخل کشور خود پایه های اقتصادی را مستحکم نماید.

 

سردار طلایی در ادامه به جنگ اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: روز جهاد اقتصادی است و دشمن فقط هویت ما را تشانه نگرفته بلکه پیشرفت ما را نیر هدف قرار داده است.

 

معاون وزیر دفاع کشور خاطرنشان کرد:امروز جمعیت ایران بعداز 40سال 2/2برابر شده اما درتمام شاخص های پیشرفت اقتصادی،احتماعی،زیربنایی،علمی،اموزشی ودفاعی از 2برابر تا 100برابر رشد کرده است.

 

وی طی مقایسه ای ازرشد علمی ایران قبل و بعداز انقلاب اسلامی گفت:رتبه علمی ایران قبل ازانقلاب 54بود و امروز رتبه 16جهان رادارد.

 

وی در پایان باداور شد: با اینکه ایران اسلامی 40سال است تحریم نظامی است وقبل ازانقلاب 95درصد نیازهای نظامی وانتظامی از امریکا وارد میشد اما امروز 85درصد نیازهای نظامی وانتظامی ما از صنایع دفاعی داخلی تامین می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار