یازدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست با حضور شرکت های مطرح کشور با رویکرد تخصصی در اصفهان برپا می شود.
کد خبر: ۷۱۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 10 February 2019

به گزارش تابناک، یازدهمیننمایشگاه تخصصی دوسالانه اصفهان پلاست با رویکرد تخصصی به حوزه های صنعت پلاستیک، لاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در اصفهان برپا می شود.
این نمایشگاه که پس از نمایشگاه ایران پلاست، دومین نمایشگاه معتبر حوزه لاستیک و پلاستیک کشور به شمار می رود، طی روزهای 24 تا 27 بهمن ماه 97 در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.
در این دوره از نمایشگاه اصفهان پلاست ، 131 شرکت در 8500 مترمربع فضای نمایشگاهی، توانمندی های خود در بخش های مختلف صنایع لاستیک و پلاستیک شامل مواد اولیه، محصولات ساخته شده و نیمه ساخته، کامپوزیت های پلیمری، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات را به نمایش می گذارند تا علاقمندان به این بخش، بیش از پیش با نوآوری های صورت گرفته در این صنعت آشنا شوند.
برندهای مطرحی نظیر نکو بهینه ماشین، البرز ماشین جی، البرز پلیمر سپاهان، همپار، کیمیاران، آوا پلیمر، پتروشیمی پتروپاک، نیرومند پلیمر، ماشین های تزریق پلاستیک پولاد و ماشین سازی پارسیان از استان های اصفهان، تهران، سمنان، البرز، یزد، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران و قزوین در یازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست حضور خواهند داشت.
گفتنی است؛ یازدهمین نمایشگاه اصفهان پلاست از تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار