امام جمعه اصفهان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: همه پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در 40 سال گذشته در سایه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان رقم خورده است.
کد خبر: ۷۱۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 08 February 2019

به گزارش تابناک، حضرت آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در نمازجمعه این هفته اصفهان افزود: نظام اسلامی در این مدت در مقابل همه دنیای کفر ایستادگی کرده است.
وی با بیان این که جنگ تحمیلی به نوعی جنگ جهانی علیه ایران بود، اظهارداشت : در این جنگ به طور تقریبی همه کشورها از عراق متجاوز حمایت می کردند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به این که دشمنان در حال تبلیغ ناکارآمدی نظام اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: آنان تبلیغ کردند که انقلاب اسلامی به 40 سالگی نمی رسد و اکنون بر ما واجب است که راهپیمایی 22 بهمن امسال را پرشورتر از سال های قبل برگزار کنیم.
وی بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دهنده ایستادگی آنان بر سر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این امر به اهتمام ملت بزرگ ایران محقق خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد : بطور قطع حضور پرشور ملت در راهپیمایی امسال با توجه به تهدیدات دشمنان از حساسیت ویژه ای برخوردار است و مردم با حضورشان در این راهپیمایی پاسخ آنان را خواهند داد.
وی با اشاره به 19 بهمن و سالروز بیعت همافران با امام (ره) در سال 57 بیان کرد : حرکتی که ارتش و نیروی هوایی انجام داد، ارزش بسیار بالایی داشت زیرا کسی نمی توانست پیروزی انقلاب را پیش بینی کند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به این که بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) به پیروزی انقلاب سرعت بخشید، بیان کرد: جنبه روحی و روانی حرکت نیروی هوایی در سال 57 بسیار مهم بود و وقتی این اتفاق پدید آمد روز یاس و ناامیدی رژیم طاغوت بود.
وی با بیان این که نیروهای مسلح یکی از مولفه ‌های اقتدار یک نظام به شمار می آیند، افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان نظام به خوبی از دستاورد‌های انقلاب حراست کردند.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد با تسلیت دهه فاطمیه و ایام شهادت این بانوی اسلام، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی که از هر نظر نمونه و الگوی کاملی برای بانوان مسلمان محسوب می شوند.
وی بیان کرد : حضرت فاطمه زهرا(س) اولین مدافع حریم امامت و ولایت بودند که اگر حضور ایشان در دفاع از ولایت نبود امروز خبری از شیعه نبود و در زندگی هیچگاه نباید توسل به ایشان را فراموش کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار