مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از برقراری پرواز دوحه - اصفهان و برگشت در این فرودگاه خبرداد.
کد خبر: ۷۱۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 04 February 2019

به گزارش تابناک، حسن امجدی اظهارداشت: پرواز یاد شده از امروز در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان برقرار شد و این فرودگاه صبح امروز میزبان پرواز شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بود. 
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پرواز دوحه - اصفهان روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته با هواپیمای ایرباس 320 شرکت قطر ایرواز انجام می شود. 
به گفته وی در روزهای یاد شده هواپیمای شرکت هوایی قطر در ساعت چهار بامداد از مبداء دوحه وارد فرودگاه بین المللی اصفهان می شود و در ساعت پنج و 20 دقیقه اصفهان را به مقصد فرودگاه بین المللی حمد دوحه ترک می کند.
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به عنوان چهارمین فرودگاه کشور میزبان پروازهای شرکت قطر ایرویز شده است، اظهارداشت: شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در سال های اخیر در بیشتر رده بندی جهانی در بین 10 شرکت هواپیمایی برتر جهان قرار داشته و می تواند ارتباط فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با 160 نقطه دنیا را برقرار کند. 
به گفته امجدی این شرکت هواپیمایی به اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی، آسیای میانه، خاور دور، اقیانوسیه و آفریقا پرواز دارد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان هم اکنون به شهرهای نجف و بغداد عراق ، کویت، دبی امارات عربی متحده، استانبول ترکیه و تفلیس گرجستان پرواز مستقیم دارد. 
همچنین شرکت های العراقیه، ترکیش، فلای دوبی و قطر ایرویز در جا به جایی مسافر با این فرودگاه همکاری دارند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار