بیست و یکمین درمانگاه تامین اجتماعی استان اصفهان به صورت ویدئوکنفرانس توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در تیران افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 03 February 2019

به گزارش تابناک، بیست و یکمین درمانگاه تامین اجتماعی استان اصفهان همزمان با سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس در تیران افتتاح شد.

این مجموعه درمانی در زمینی به مساحت پنج متر مربع و زیربنای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد که اورژانس، پرستاری، داخلی، دندانپزشکی، مامایی، زنان، آزمایشگاه و امور اداری از جمله بخش‌های این مجموعه است.

روزانه ۵۰۰ نفر از مردم شهرستان تیران‌وکرون از خدمات این درمانگاه استفاده می‌کنند و در حال حاضر ۲۵ نفر نیروی انسانی مشغول فعالیت در آن هستند و با توسعه خدمات این مرکز میزان اشتغال در آن به ۴۵ نفر خواهد رسید.

مجید حججی، فرماندار تیران و کرون با اشاره به افتتاح یکصد پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان گفت: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی یکی از مطالبات مردم این شهرستان است که عملیات اجرایی آن از سال ۹۳ آغاز شده بود.

وی افزود: با راه اندازی این مرکز ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم به آسانی انجام می‌شود و نیازی به رفتن به شهرستان‌های مجاور و مرکز استان برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار